مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی؛

برای 4 پرونده قاچاق در استان محکومیت 1.6 میلیارد ریالی صادر شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی به رسیدگی چهار پرونده قاچاق در تعزیرات حکومتی اشاره و گفت: محکومیت صادر شده برای این پرونده‌ها 1.6 میلیارد ریال است.

برای 4 پرونده قاچاق در استان محکومیت 1.6 میلیارد ریالی صادر شد
به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد اقوامی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی با بیان اینکه طی روزهای گذشته به چهار پرونده قاچاق در زمینه‌های ارز، گوشی تلفن همراه، البسه و سیگار در تعزیرات حکومتی خوی رسیدگی شده است، گفت: میزان محکومیت‌های صادر شده برای متهمان این پرونده‌ها را در مجموع افزون بر یک میلیارد و 656 میلیون ریال عنوان کرد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین این پرونده‌ها مربوط به قاچاق ارز در خوی بوده است، افزود:‌ ماموران مرزی گمرک رازی خوی در راستای حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی، طی بازرسی‌های بدنی از مسافران مقدار 59 میلیون و 250 هزار لیره ترک کشف کردند که در همین راستا پرونده‌ای نیز تشکیل گردید.

اقوامی با اشاره به اینکه این پرونده پس از طی مراحل قانونی جهت رسیدگی و اعمال قانون به شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خوی ارجاع گردید، تصریح کرد:  727 میلیون و 590 هزار ریال میزان محکومیت صادر شده برای متهم این پرونده صادر شد.

وی همچنین به پرونده مربوط به قاچاق 144 دستگاه گوشی تلفن همراه در خوی اشاره کرد و افزود:‌ این تعداد گوشی قاچاق نیز به دنبال بازرسی مأموران نیروی انتظامی از یک دستگاه اتوبوس کشف شد که پس از سیر مراحل قانونی با شکایت و اعلام جرم گمرک به تعزیرات حکومتی خوی ارجاع گردید.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان غربی میزان محکومیت صادر شده توسط رئیس شعبه ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی خوی برای متهم پرونده را 435 میلیون و 196 هزار و 98 ریال اعلام کرد.

وی در ارتباط با پرونده مربوط به قاچاق مقادیری البسه در خوی نیز گفت:‌ برای متهم این پرونده نیز ضمن حکم به ضبط کالا، جریمه 360 میلیون و 780 هزار ریالی صادر شده است.

اقوامی در خاتمه از رسیدگی به پرونده مربوط به قاچاق هزار باکس سیگار خارجی در یک دستگاه خودرو، در تعزیرات حکومتی خوی طی روزهای گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: با توجه به دفاعیات بلا وجه متهم، وی به پرداخت 134 میلیون و 240 هزار ریال جریمه نقدی به نفع دولت محکوم شد.

انتهای پیام/ زا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.