بخشدار رودهن؛

15 پروژه عمرانی در رودهن مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت

به مناسبت سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 15 پروژه عمرانی در بخش رودهن با اعتباری بالغ 31 میلیارد ریال بر افتتاح و بهره برداری می‌شود.

رضا طاهر خانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: واحد پرورش مرغ گوشتی 20 هزار قطعه ایی در منطقه اسب چران، دامداری پرواربندی200 راسی در منطقه نوده ، مخزن آب شرب شهید چمران شهر رودهن، سالن ورزشی بوستان و ورزش زورخانه‌ایی و پهلوانی رودهن و چندین پروژه عمرانی و رفاهی متعلق به شهرداری آبعلی در دهه فجر انقلاب اسلامی افتتاح و بهره بردای خواهد شد.

بخشدار رودهن همچنین به دیگر برنامه های سطح بخش رودهن در این ایام اشاره کرد و گفت: بیش از 35 برنامه فرهنگی،هنری ورزشی در ایام الله دهه فجر پیش بینی شده که برگزاری چهارمین یادوآره شهدای شهر رودهن در روزپنج شنبه 16 بهمن از مهمترین این برنامه هاست.

طاهرخانی همچنین در خصوص مراسم ویژه روز 22 بهمن گفت:قطعا روز 22 بهمن سرآمد روزهای مبارک دهه فجر خواهد بود و مردم همیشه در صحنه و انقلابی بخش رودهن همانند سال های گذشته با حضور در خیابان ها حماسه ای دیگر خلق خواهند کرد و اتحاد و همبستگی خود را به رخ استکبار جهانی خواهند کشید.

بیداری ملت ها یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود

بخشدار رودهن گفت: بیداری ملت‌ها یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود که اکنون جهان را را دگرگون کرده و به چند قرن استبداد و ظلم خاتمه داده است.

رضا طاهرخانی گفت: رمز پیروزی انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه بود و مردم از بدو پیروزی انقلاب با تبعیت از امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب، این وحدت را حفظ کرده اند.

طاهر خانی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب جهانی بود چراکه موجب بیداری ملت‌های مسلمان شد و توانست دنیا را مورد توجه خود قرار دهد و در زمانی به پیروزی رسید که هیچ کس و هیچ دولتی شکست حکومت پهلوی را پیش‌بینی نمی‌کرد.

بخشدار رودهن با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب موجب گسترش عدالت و ندای عدالتخواهی در داخل و خارج کشور شد افزود: در دهه چهارم انقلاب که دهه پیشرفت و عدالت است توانسته‌ایم انقلاب خود را تا قلب اروپا به پیش ببریم

وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) و انقلب اسلامی ایران سبب افتخار و اعتماد به نفس مسلمین شد گفت: به سابب امام و انقلاب اسلامي، هر چه مي‌گذرد نام اسلام و ايران پر افتخارتر مي‌شود.

طاهر خانی اظهار داشت:علی‌رغم حمایت همه‌جانبه آمریکا، شوروی و سایر کشورهای غربی از حکومت پهلوی، اراده ملت ایران برتمام قدرت‌ها پیروز شد وبه اراده خداوند متعال امام (ره) در ۱۲ بهمن سال ۱۳۵۷ با هدف تشکیل حکومت اسلامی به ایران آمد.

بخشدار رودهن گفت: نتیجه ایثارگری ها و شجاعت ملت ایران و جهادگران را امروز مشاهده می کنیم که نظام اسلامی در اوج عزت و اقتدار است.

وی گفت: این دهه موجب شد تا مردم فهیم ما بدانند که خواستن توانستن است و می‌توانند در همه عرصه‌ها به خود متکی بوده و بر قله‌های رفیع افتخارات در تمام زمینه‌های فرهنگی، علمی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی بایستند.

طاهر خانی از تمام مردم بزرگ ایران اسلامی به خصوص مردم حماسه آفرین و شهید پرور بخش رودهن خواست تا همچون گذشته این دهه مبارک را به زیبایی هر چه تمام‌تر برگزار کرده و با حضوری گسترده در برگزاری جشن‌ها و برنامه‌های این دهه پیمان خود را با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مستحکم ساخته و دشمنان کینه‌توز انقلاب را در رسیدن به اهدافشان ناکام بگذارند.

فریاد آزادی خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است

بخشدار رودهن گفت: فریاد آزادی خواهان جهان نشات گرفته از انقلاب اسلامی است و در حال حاضر نه تنها منطقه خاورميانه و شمال آفريقا، بلكه مردم حوزه اروپا شاهد امواج خروشان بيداري اسلامي است.

رضا طاهر خانی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی تنها متعلق به جمهوری اسلامی ایران نیست، ادامه داد: این انقلاب متعلق به همه آزادی‌خواهان جهان است که می‌توانند آن را به دست بیاورند.

بخشدار رودهن با بیان اینکه امام راحل خواستار صدور انقلاب اسلامی به جهان شده بودند، گفت: امروز شاهد هستیم که بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه اتفاق افتاده و انقلاب اسلامی ایران همچون نوری بر تمام کسانی که آزادی‌خواه هستند می درخشد.

وی اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۷ از بزرگترین افتخارات ملت مسلمان ایران است که با یکپارچگی و وحدت کلمه، حقیقت‌خواهی و ظلم‌ستیزی، سرمشق و الگو و زمینه‌ساز بیداری و آزادی‌خواهی ملت‌های مظلوم و تحت ستم استکبار جهانی را فراهم نمود.

طاهرخانی در خصوص ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: ستاد عتبات عالیات در شهری که مردمان آن ارادت خاص و ویژه به اهل بیت (ع) دارند راه اندازی شده است و خوشبختانه در کمتر از دو ماه توانسته با برنامه ریزی صحیح و درست بسیار موفق عمل نماید.

بخشدار و رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات بخش رودهن با بیان اینکه در تلاش هستیم تا در تمام اقشار در ستاد عتبات نماینده داشته باشیم گفت: بزودی شعبه این ستاد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن راه اندازی خواهد شد کهاین توفیقی است برای دانشجویان ،اساتید و کارکنان دانشگاه بزرگی همانند رودهن که بتوانند در این امرنقش بسزایی را ایفا کنند.

وی در با تأکید بر اهمیت مسئله بازسازی عتبات عالیات، گفت: توفیق مشارکت در بازسازی عتبات عالیات، از برکات انقلاب اسلامی است و استقبال مردم با توجه به علاقه مندی به اهل بیت عصمت و طهارت گسترده است و باید تمام ظرفیتها در این امر مهم بسیج شوند و قطعاً بخش رودهن در این زمینه سهم بسزایی خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.