پیام کتبی وزیر خارجه قزاقستان برای همتای ایرانی

وزیر خارجه قزاقستان در پیام کتبی به وزیر خارجه کشورمان با تأکید بر حق مسلم ایران در بهره‌مندی از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، تنها راه‌حل مسئله هسته‌ای را گفت‌وگو و راه‌حل سیاسی که منتج به یک دستاورد برد - برد شود، عنوان کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛"موسین اف "معاون منطقه‌ای وزارت امور خارجه قزاقستان که برای انجام سفری کاری و در راستای رایزنی‌های سیاسی بین دو کشور در تهران به سر می‌برد، امروز (یکشنبه) با محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان ملاقات و پیام کتبی وزیر امور خارجه کشورش را تسلیم ظریف کرد.
 
در این پیام طرف قزاقی ضمن ابراز امیدواری نسبت به پیشرفت مذاکرات جاری جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5، تنها راه‌حل مسئله هسته‌ای را گفت‌وگو و راه‌حلی سیاسی که منتج به یک دستاورد برد – برد برای هر دو طرف باشد، اعلام و بر حقوق مسلم کشورمان در بهره‌برداری صلح‌آمیز از انرژی هسته‌ای و نیز بر توسعه مناسبات فیمابین تاکید کرده است.
 
ظریف نیز در این ملاقات از نقش سازنده طرف قزاقی در گذشته در برگزاری موفق دو دور مذاکرات ایران با 1+5 در آلماتی تقدیر کرد.
 
وزیر امور خارجه کشورمان همچنین دعوت وزیر خارجه قزاقستان برای سفر به ان کشور را پذیرفت و بهار آینده را زمان مناسبی برای این دیدار عنوان کرد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: پیام ، کتبی ، وزیر ، خارجه ، قزاقستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار