ابراهیمی رکورد زد؛

هافبک دفاعی گلزن تر از مهاجمان استقلال

هافبک دفاعی این فصل آبی ها از روز اول لیگ چهاردهم جای خود را در ترکیب اصلی تیم استقلال پیدا کرد تا به یکی از کارآمد ترین آبی ها در لیگ جاری تبدیل شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بررسی عملکرد هافبک دفاعی نه چندان درشت اندام استقلال درلیگ دوازدهم نیز قابل تامل است. ابراهیمی دو فصل پیش در سپاهان به عنوان یک هافبک دفاعی گلزن 8 مرتبه دروازه رقبا را گشود تا ثابت کند مدتهاست که لیاقت حضور در تیم ملی فوتبال کشورمان را دارد.

گفتنی است در لیگ جاری و تا اینجای مسابقات شماره 6 استقلالی ها 7 گل به سایپا(2)گسترش فولاد، ملوان، استقلال صنعتی(2) و سپاهان زده است که مستقیما 7 امتیاز برای آبی ها به ارمغان آورده است. به عبارت ساده تر امید تا رسیدن به رکورد 8 گلی که در لیگ دوازدهم برای سپاهان به ثمر رسانده تنها یک گل فاصله دارد.

ابراهیمی گل آخرش در لیگ سیزدهم را وارد دروازه سایپا کرد. امید این فصل هم در دیدار استقلال با سایپا 2 گل وارد دروازه خودروسازان کرد تا نشان دهد چارچوب سایپا را خوب می شناسد و معمولا در هر فصل برای این تیم گل کنار می گذارد. دیدار هفته آینده استقلال با سایپاست!

شایان ذکر است بازی بعدی استقلال در مقابل این تیم است و قلعه نویی از حالا روی عملکرد این بازیکن حساب ویژه ای باز کرده است تا با سربلندی بازی با سایپا را پشت سر بگذارد زیرا پس از کسب سه امتیاز از سپاهان این دیدار اهمیت زیادی دارد.

انهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار