ملی پوش جودو برای حضور در تیم ملی شرط و شروط گذاشت

بعد از دعوت از 40 جودوکار به اردوی تیم ملی بعضی‌ها از حضور در تیم ملی انصراف دادند و بعضی از قهرمانان شرط و شروط گذاشتند و فقط 15 تا 20 نفر در اردو حاضر شدند.

ملی پوش جودو برای حضور در تیم ملی شرط و شروط گذاشتبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرحله اول اردوهای تیم ملی جودو برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که در کویت برگزار می‌شود به پایان رسید.

این درحالی بود که از 40 جودوکار دعوت شده به اردو بین 15 تا 20 نفر در اردو حاضر شدند که نامداران و نفرات فیکس تیم ملی مثل امیر قاسمی نژاد و جواد محجوب در بین آنها حضور داشتند.

سرمربی تیم ملی جودو پیشتر گفته بود که عدم حضور در اردو به منزله انصراف از حضور در تیم ملی محسوب خواهد شد. این درحالی است که امیر قاسمی نژاد کاپیتان تیم ملی ظاهراً دیگر قصد بازگشت به تیم ملی را ندارد ولی جواد محجوب که چشم مسئولان فدراسیون و اهالی جودو در مسابقات به اوست انصراف نداده بلکه برای حضور در تیم ملی شرط و شروطی گذاشته است.

وی به مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی گفته که برای حضور در تیم ملی مربی اختصاصی می‌خواهد. وی که افت و خیز زیادی درمسابقات مختلف دارد گاهی نتیجه‌ای خوب و قابل تحسین و گاهی هم نتیجه‌ای دور از انتظار در مسابقات مختلف کسب می‌کند.

باید دید که آیا مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی جودو با این درخواست وی موافقت می‌کنند یا خیر.

عدم حضور این ملی‌پوش در اردو شاید به منزله اعتراض به انتخاب سرمربی جدید باشد ولی در کل بی احترامی به لباس مقدس سربازی در تیم ملی کشور است.

این حضور نیافتن در اردو درحالی است که آنها درلیگ برتر حضور دارند و مسابقه می‌دهند. او برای داشتن مربی اختصاصی حق دارد ولی اینگونه اعتراض کردن شایسته یک قهرمان نیست آن هم در این زمان که جودو نیاز به کمک دارد نه رهایی و سنگ‌اندازی.

سرمربی تیم ملی قبل از مسابقات قهرمانی کشور اعلام کرده بود که تنها راه ورود به تیم ملی حضور در مسابقه قهرمانی کشور است ولی بعد از مدتی درهای تیم ملی را برای نفرات خاصی باز گذاشت.

اینکه بعضی‌ها برای حضور در تیم ملی جودو کلاس می‌گذارند، بعضی‌ها حضور نمی‌یابند و بعضی دیگر از قهرمانان شرط و شروط می‌گذارند شاید نشانه ورزشکار سالاری در جودو باشد که امیدواریم مسئولان فدراسیون با کمی دقت بیشتر ثابت کنند که در تیم ملی جای ورزشکار سالاری نیست بلکه شایسته سالاری است حتی اگر تیم ملی در مسابقات نتیجه نگیرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: کویت ، مربی ، محجوب ، اردو ، جودو ، شرط ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار