امروز صورت گرفت

امضای تفاهمنامه میان اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت

اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور برای توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در فرهنگ سازی در امر خیر با جهت دهی در امر سلامت،تفاهم‌نامه‌ای به مدت 4 سال امضاء کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ علی فاضلی رییس اتاق اصناف ایران در مراسم امضای تفاهمنامه مشترک بین اتاق اصناف و مجمع خیرین کشور گفت:اصناف در تمام امور خیر حضور فعال داشتند و در هر جاییکه صندوق قرض الحسنه یا مراکز درمانی و بهداشتی ایجاد شدند اصناف در صف مقدم آن بودند و در تمام عرصه ها نقش بسزایی ایفا کردند.

وی افزود:امروز اگر در بعضی از مسایل اقتصادی دچار تعلل شدیم دلیل آن تنها این است صاحبان اصلی اقتصاد را به این عرصه  راه ندادیم.

فاضلی تصریح کرد:دربحث خیرین مدرسه سازاصناف همیشه جز نیروهای پیشران بودند و درصد بسیاری از سازندگی مدارس کشور را به خود اختصاص داده اند و تنها به ساخت مساجد و اماکن مذهبی اکتفا نکرده اند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور برای توسعه زمینه‌های همکاری مشترک و همه جانبه و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در فرهنگ سازی در امر خیر با جهت دهی در امر سلامت،تفاهم‌نامه‌ای به مدت 4 سال امضاء کردند.

این تفاهم‌نامه که در 8 ماده میان اتاق اصناف ایران و مجمع خیرین سلامت کشور تنظیم شده است امروز به امضای علی فاضلی رئیس اتاق اصناف ایران و سید رضا نیریدبیر کل مجمع خیرین سلامت کشور رسید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار