انتقاد فن خال از وقت کشی بازیکنان یونایتد

لوئیس فن خال سرمربی منچستریونایتد‌ از وقت کشی شاگردانش مقابل لستر سیتی رضایت نداشته اما از پیروزی در این بازی ابراز رضایت کرد.

انتقاد فن خال از وقت کشی بازیکنان یونایتد به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یاهو اسپرت، تیم منچستر‌یونایتد در بازی رفت مقابل لستر سیتی‌ شکست خورده بود و این بار برای جبران نتیجه‌باخت 5 بر3 در برابر ستر سیتی‌ صف آرایی کرد.
 
 شاگردان لوئیس فن خال‌ موفق شدند به یک پیروزی ارزشمند 3 بر یک برسند و در حالیکه تیم‌های چلسی و سیتی به تساوی رسیدند ،‌شیاطین سرخ هر سه امتیاز بازی را بدست آوردند.
 
فن خال از گلزنی رادامل فالکائو‌ و شیوه بازی شاگردانش در نیمه نخست تمجید کرد اما از اینکه آنها بیش از حد وقت کشی کردند ابراز نارضایتی کرد.
 
فن خال گفت: تیم در نیمه نخست خوب بازی کرد اما در نیمه دوم وقت کشی کردیم شاید دلیل این کار خاطره تلخ‌ بازیکنان از بازی رفت بود که 5 گل از ستر سیتی‌ دریافت کردیم.
 
 سرمربی‌ هلندی اعتراف کرد: به عقیده من گل نخست یونایتد که توسط روبین فن پرسی به ثمر رسید آفساید بود اما داور متوجه نشد و گل به سود ما ثبت شد. حریف با تعداد نفرات بالا به دفاع می‌پرداخت و همین موضوع کار مهاجمان ما را سخت‌تر کرد. 
 
** برای فالکائو خوشحال هستم
 
فن خال در ادامه بابت گلزنی رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی یونایتد ابراز خوشحالی کرده و گفت: بیشتر از پیروزی مقابل لستر سیتی برای فالکائو خوشحال هستم. فکر می‌کنم روبین فن پرسی به اندازه کافی گلزنی کرده و توانایی خود را به تیم ثابت کرده است اما فالکائو در موقعیتی قرار دارد که به گلهای بیشتری نسبت به فن پرسی نیاز دارد.
 
در هر حال هر دو این بازیکنان موفق به گلزنی شدند. گل فالکائو بسیار زیبا و سریع بود و فن پرسی هم در به ثمر نشستن آن نقش پررنگی ایفا کرد.
 
لازم به ذکر است؛ فالکائو این فصل به عنوان بازیکن قرضی در اختیار منچستر یونایتد است و فقط در صورتی که بتواند مهارت‌های خود را برای باقی ماندن در این تیم ثابت کند، در پایان فصل قراردادی به ارزش 40 میلیون پوند با شیاطین سرخ امضا کند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، وقت ، یونایتد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار