هاشمی‌نژاد در حرم مطهر:

انقلاب اسلامی به ملت‌های منطقه خود باوری را آموخت/پس از گذشت 36 سال قدرت منطقه هستیم

فرزند شهید هاشمی‌نژاد گفت: امروز پس از گذشت 36 سال قدرت منطقه هستیم و این در نتیجه دوراندیشی امام(ره) و اتحاد ملت بود.

انقلاب اسلامی به ملت‌های منطقه خود باوری را آموخت/پس از گذشت 36 سال قدرت منطقه هستیم
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، سید محمدجواد هاشمی‌نژاد فرزند شهید حجت‌الاسلام عبدالکریم هاشمی‌نژاد در مراسم 36 امین سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) که در حرم مطهر برگزار شد اظهار داشت: امروز پس از گذشت 36 سال قدرت منطقه هستیم و این در نتیجه دوراندیشی امام(ره) و اتحاد ملت بود.
 
وی افزود: امام(ره) با حضور خود بر ملت روح باورمندی دمید و آنچه که امروز و پس از گذشت 36 سال در ایران اسلامی شاهد به بار نشستن دستاوردهای انقلاب هستیم.
 
هاشمی‌نژاد با اشاره به نیات صدام و کمک مستکبرین به صدام تاکید کرد: ما از کشورهای مختلف دنیا اسیر داشتیم و هشت سال با دست خالی ایستادگی کردیم و ملت انسجام و وحدت‌شان را نشان دادند و پیروز شدند.
 
فرزند شهید هاشمی‌نژاد با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در منطقه و حمایت قدرت‌های غربی از این رژیم گفت: اسرائیل به عنوان نماد غرب هر روز در حال جنایت است اما امروز به برکت وجود مقاومت هر روز این رژیم ضعیف‌تر می‌شود و ایران به ملت‌های منطقه باور اتحاد داده و اتحاد و فرهنگ اسلامی روز به روز در حال پیشرفت است.
 
وی با بیان این که منطق جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی امروز خود را به تمام دنیا نشان داده است اظهار داشت: رئیس‌جمهور فرانسه به نقش ثبات دهنده ایران اذعان دارد و رژیم صهیونیستی که مرتب به خاطر جنگ زرگی برنامه هسته‌ای ایران در گیر و دار تهدیدات بود حزب‌الله قدرت خود را به رخش کشید.  
 
فرزند شهید هاشمی‌نژاد در پایان خاطر نشان کرد: تنها ابر قدرت جهان اذعان به ناتوانی در برابر ایران دارد و کنگره آمریکا که جنگ زرگری دارند و ایالات متحده اگر بتواند به انقلاب اسلامی ضربه بزند لحظه‌ای تردید نمی‌کند و ما دغدغه امام درباره وحدت ملی را همواره باید سرلوحه کار خود قرار دهیم. 

انتهای پیام/
برچسب ها: جنایت ، رژیم ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار