حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد در حرم مطهر:

جهان شاهد تغییر موازنه قوا به نفع آرمان‌های امام و مقاومت اسلامی است

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین نکته اقتدار ایستادگی در برابر استکبار جهانی بوده و امام با تکیه بر نیروهای انسانی در اوج همبستگی با الهام از آموزه‌های دینی و تلاش برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی در 22 بهمن 57 پیروز شد.

جهان شاهد تغییر موازنه قوا به نفع آرمان‌های امام و مقاومت اسلامی است
به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در مراسم سالروز سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که حرم مطهر برگزار شد، اظهار داشت: ایران امروز نماد امنیت و اقتدار در برابر کشورهایی است که از تمام توان برای خلق ناامنی بهره می‌برند.
 
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی میراث استثنایی ایران عزیز و منادی قدرت و عزت اسلام بوده و امام(ره) با الهام از آموخته‌ها و مواهب غنی قرآن توانست آن را بر دو رکن بازگشت به هویت‌های اسلامی و ایستادگی در برابر زیاده‌خواهی نظام سلطه متکی بر اتحاد و یکپارچگی ملی با عزت از منافع ملی و امت اسلامی دفاع کند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران میراث بزرگ امام حکیم است که در مسیر تعریف شده با اقتدار گام برمی‌دارد و دنیا شاهد تغییر موازنه قوا به نفع آرمان‌های امام و مقاومت اسلامی بوده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد با اشاره به مقاومت ملل مسلمان عراق، سوریه، لبنان، یمن و بحرین و فلسطین در برابر مستکبرین با الهام از اندیشه‌های سیاسی امام تأکید کرد: در 12 بهمن سال 57 با حضور بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی آغاز شد و امروز هیچ سیاستمداری فکر نمی‌کرد که انقلاب اسلامی با گذر از چالش‌های سخت و تبدیل فرصت‌های طلایی از تغییرات جدی امروز در اقتدار سیاسی، دفاعی و اجتماعی قرار گیرد.
 
وی گفت: هیچ سیاستمداری فکر نمی‌کرد که انقلاب اسلامی با قدرت از مرزها عبور کند و در دفاع مقدس با پرش به سوی سکوهای بلند و اقتدار گام‌های ارزشمندی را بردارد و از تحریم‌های آمریکا و غرب یک فرصت برای رشد و بالندگی و رویارویی در برابر زیاده‌خواهان استفاده کند.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز سیلی سختی که بازوی مقتدر رهبری، حزب الله لبنان بر صورت سیاه صهیونیست‌ها نواخته شده، تأکید کرد: در سایه استقامت ملت در راه امام و نقشه راه تعریف شده و امروز فریاد ملت‌های آزاده در برابر مزدوران آمریکا بلند است.
 
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد اظهار داشت: میراث بزرگ اسلام در قلب ایران اسلامی شرایط جدیدی را تجربه می‌کند و امروز باید اقتصاد مبتنی بر اقتصاد دانش بنیان را سرلوحه کار قرار دهیم و انقلاب اسلامی در اوج فشارها و تهدیدات در اوج فشار بیگانگان با انسجام و هماهنگی به سوی آرمان‌های امام حرکت می‌کنند.
 
وی با اشاره به سخنان رابرت منندز معمار آمریکایی تحریم‌ها در قبال ایران عنوان کرد: معمار تحریم اقتصادی این سناتور آمریکایی در مجلس سنا صریحاً اظهار می‌دارد آمریکا در مذاکره با ایران در موضع ضعف قرار دارد و این یعنی این که جمهوری اسلامی در یک موقعیت فاخر و از اقتدار برآمده از اقتدار امام و سخنان راهگشای رهبری و خون شهدا و از وحدت ملی و انسجام برخوردار است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به تبدیل شدن جمهوری اسلامی به نماد امنیت و اقتدار در منطقه تأکید کرد: این جایگاه ثمره ایستادگی در راه امام و رهبر معظم انقلاب در دنیای معاصر بوده و امروز الهام بخش امنیت برای عراق و کشورهای منطقه است.
 
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد گفت: مهم‌ترین نکته اقتدار ایستادگی در برابر استکبار جهانی بوده و امام با تکیه بر نیروهای انسانی در اوج همبستگی با الهام از آموزه‌های دینی و تلاش برای افزایش سرمایه‌های اجتماعی در 22 بهمن 57 پیروز شد.
 
وی گفت: عراق و سوریه با ملت‌های مقاوم بحرین و یمن و ملل اسلامی یک تغییر و تحولی ماهوی ایجاد نمود و باید برای تبدیل شدن به یک قدرت اقتصادی از تمام ظرفیت‌های خود بهره بگیریم و اولویت دوران کنونی قدرت اقتصادی و ریشه‌کن نمودن فقر است.
 
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که کشور در دستان توانمند دانشمندان ایرانی است، افزود: برای شکل‌گیری یک اقتصاد دانش بنیان و تبدیل شدن به یک کارخانه بزرگ تولید کالا و خدمات و با مدیریت مصرف راه را برای سرمایه‌های ملی فراهم کنیم و اولویت بزرگ کشور خلق اقتصاد مقاومتی و افزایش درآمد سرانه به معنای واقعی کلمه است.
 
حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد در پایان با اشاره به حملات موفقیت‌آمیز حزب الله در برابر رژیم صهیونیستی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی از مقاومت مورد تهدید قرار گرفت و امروز هم دولتمردان باید راه را برای افزایش قدرت اقتصادی ملت و برون‌رفت از تنگناها فراهم نماید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار