امامی: نماینده اتحادیه جهانی جام یادگار را فراتر از یک تورنمنت بین المللی توصیف کرد/ارتقاء درجه داوری رابطه ای نیست

رئیس کمیته داوران فدارسیون کشتی کشورمان گفت: ساتدین یوسل داور ترکیه ای و نماینده اتحادیه جهانی جام یادگار امام(ره) را در حد مسابقات جهانی توصیف کرد.

امامی: نماینده اتحادیه جهانی جام یادگار را فراتر از یک تورنمنت بین المللی توصیف کرد/ارتقاء درجه داوری رابطه ای نیستمحمد ابراهیم امامی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود:در پایان مسابقات جام یادگار امام(ره) طی گفتگویی که با یوسل نماینده اتحادیه جهانی کشتی داشتم وی اظهار داشت واقعاً کیفیت این تورنمنت از هر نظر فراتر از حد انتظارم بود و فکر نمی کردم در رده سنی نوجوانان شاهد یک چنین مسابقاتی باشم.
 
وی تصریح کرد:در هر صورت باید قبول کنیم برگزاری همزمان رقابتهای آزاد و فرنگی در مجموع 20 وزن آن هم با حضور 12 کشور کار ساده ای نیست اما تلاش مجموعه فدارسیون کشتی و همچنین مسئولان برگزاری در شهر مشهد مقدس سبب شد این رقابت ها به بهترین شکل ممکن برگزار شود.
 
رئیس کمیته داوران فدارسیون کشتی افزود:در هر صورت تدبیر بسیار خوب رسول خادم در خصوص برگزاری مسابقات جام یادگار امام(ره) در رده سنی نوجوانان در هر دو رشته آزاد و فرنگی در جذابیت رقابت ها بسیار تأثیرگذار بود و من اطمینان دارم با بازتاب مثبتی که این رقابت ها داشت در سال آینده تعداد تیم های خارجی به بیست کشور نیز خواهد رسید.
 
امامی که به تازگی داور المپیکی ایران شده در پاسخ به این سوال که برخی ها اعتقاد دارند ارتقاء درجه داوری در سطح بین المللی هم بر اساس رابطه صورت می گیرد اظهار داشت:به هیچ عنوان با این صحبت ها موافق نیستم چرا که مسئولان اتحادیه جهانی کشتی برای حفظ کشتی در المپیک به هیچ عنوان اقدام به یک چنین مسائلی نمی کنند و ملاک آنها فقط و فقط عملکرد داوران در مسابقات است.
 
رقابت های بین المللی کشتی آزاد و فرنگی نوجوانان جام یادگار امام (ره) روزهای 9 و 10 بهمن ماه در سالن شهید بهشتی شهر مشهد مقدس برگزار شد و در پایان تیم های کشتی آزاد و فرنگی ایران به مقام قهرمانی رسیدند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار