سیدعبدالله صفی الدین مطرح کرد

حزب الله شاگرد اصلی سپاه است/ ایران مرکز جهان اسلام

نماینده حزب الله در تهران گفت: "جهاد مغنیه" هم چون پدرش در موقعیت کاملا جهادی زندگی کرد ؛از همین رو با توجه به شرایط کنونی که مسلمانان و شیعیان در بحران هستند باید امثال جهاد مغنیه ها را الگوی خود قرار دهند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران ؛سید عبدالله صفی الدین نماینده حزب الله در تهران در مراسم بزرگداشت شهید جهاد مغنیه و شهید الله دادی با نام جهاد ادامه دارد که در تالار بزرگ وزارت کشور برگزار شد اظهار داشت: حضرت امام(ره) فرموده بودند ما هر چه داریم از امام حسین(ع) است به همین منظور نیز حزب الله هم هر چه دارد خود را مدیون سپاه می داند به همین جهت حزب الله شاگرد اصلی سپاه بوده و است و شاگرد مکتب افرادی همچون "شهید الله دادی"خواهد بود.
وی تصریح کرد: ایران مرکز جهان اسلام است و محوریت این پایگاه نیروی عظیم سپاه پاسداران است که باید قدرش را بدانیم.
 
نماینده حزب الله در تهران در رابطه با چرایی این که "جهاد مغنیه" به این درجه رفیع رسیده است گفت: "جهاد مغنیه" در یک خانواده ای متدین و جهادی بزرگ شده بود و پدرش عماد مغنیه در دوازده سالگی همیشه در مسجد بود و مادرش نیز سه شهید تقدیم اسلام کرده است.
 
وی ادامه داد: این خانواده، خانواده معمولی و عادی نبودند و کاملا در جهاد و اسلام غرق شده بودند از همین رو عماد مغنیه در 16 سالگی نخستین جوانی بود که وارد مقاومت شد و در سن 18 سالگی یک گروه کمونیستی که در محله ما ایجاد شده بود و به ایجاد فساد می پرداخت را از بین برد؛از همین رو اگر ما به دنبال همچون "عماد مغنیه" و "جهاد مغنیه ها "در اسلام هستیم باید یک ویژگی جهادی تشکیل دهیم زندگی فردی که ضد پذیرش ظلم باشد.
 
نماینده حزب الله در تهران گفت: عماد مغنیه روزهای نخست جنگ با اسرائیل وقتی زخمی شد بعد از 15 روز مداوا به جهاد برگشت و افرادی که وی تربیت می کرد عموما 10 تا 15 سال از وی بزرگتر بودند.   
 
وی یادآور شد: برادر عماد مغنیه در سن 17 سالگی به شهادت رسید و سپس اسرائیلی ها برای کشاندن عماد به صحنه فواد برادرش را ترور کردند ،اما خانواده اش خم به ابرو نیاوردند از همین رو عماد در دفن برادرش و عروسی دخترش شرکت نکرد تا به جبهه مقاومت آسیبی وارد نشود.
 
نماینده حزب الله در تهران در پایان خاطرنشان کرد:"جهاد مغنیه" هم چون پدرش در موقعیت کاملا جهادی زندگی کرد از همین رو با توجه به شرایط کنونی که مسلمانان و شیعیان در بحران هستند باید امثال جهاد مغنیه ها را الگوی خود قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۳ ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
سلام من یک سوالی از خدمت برادران حزب دارم
آخرین اخبار