آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛

بارش برف و باران در کدام استان‌های کشور ادامه دارد؟ / مسدود شدن 40 روزه محور اردبيل - سرچم

رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه‌های کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

سرهنگ نادر رحمانی رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به وضعیت محور اردبيل - سرچم اظهارکرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی محور اردبیل سرچم  به منظور انجام عملیات چهار خطه کردن محور مذکور از کیلومتر 90 تا 110 از فردا مسدود می شود.  
 
وی در ادامه بیان کرد: اين محور از 11 بهمن به مدت 40 روز تا روز پنج شنبه 21 اسفند مسدود می‌شود .  
   
این مقام مسئول پلیس در پایان به محور جايگزين اشاره کرد و اظهار داشت: در زمان انسداد تردد وسایل نقلیه از محورهای اردبیل-آستارا , اردبیل- سراب، بستان آباد و زنجان انجام خواهد گرفت . 

*یکطرفه شدن محور کرج - چالوس

سرهنگ نادر رحمانی ، رئيس پليس مركز كنترل ترافيك راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به  تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور  گفت: در استان البرز محور کرج _ چالوس از ساعت 14 عصر امروز تا 24محور كرج _ چالوس از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد بسته خواهد شد و در طول ساعت فوق تردد هرگونه وسیله نقلیه از این مسیر ممنوع است.
 
 
این مقام مسئول پلیس در خاتمه اظهار داشت: در همین راستا از ساعت 17 تردد تمامی وسایل نقلیه از محدوده دزبن 15 در کیلومتری بالای مرزن آباد به سمت کرج تا ساعت 24 به صورت یکطرفه انجام می‌شود.  

*بارش برف و باران در کدام استان‌های کشور ادامه دارد؟

سرهنگ نادر رحمانی رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راه‌های کشور در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور اظهارکرد: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون در تمامی جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.  
   
وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در استان البرز ارتفاعات محور کرج - چالوس بارش برف ، استان کردستان ،کرمانشاه و ارتفاعات محور کرج - چاوس در استان البرز بارش باران و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام  گزارش شده است.  
   
رئیس پلیس مركز كنترل ترافیك راههای کشور در پایان به انسداد چهار محور اشاره کرد و گفت: محورهای قم –گرمسار، شمشک - دیزین، پونل –خلخال و آزاد راه چالوس مرزن آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است. 

انتهای پیام/
برچسب ها: تشریح ، جاده ، باران ، برف ، ارتفاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Spain
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۱ بهمن ۱۳۹۳
شهر ما اراک
امسال متاسفانه کلا خشکسالی اومده
خدا بهمون رحم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
ایلام ما که از جمعه شب تا الان شنبه شب ماشاالله یکسره داره بارون میاد. خدایا ممنون.
آخرین اخبار