سلیمانی: شرایط را خودمان برای خودمان سخت کردیم!

مربی تیم والیبال بانوان گاز تهران گفت: هیچ تیمی در لیگ امسال حاشیه امنیت ندارد و باید برای برد تلاش کرد.

فریبا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: بعد از باخت هفته گذشته مقابل تیم دانشگاه آزاد اسلامی بازیکنان خود را جمع و جور کرده و در صدد برد در بازی‌های باقی مانده فصل جاری هستند. ما می‌توانستیم تیم دانشگاه آزاد اسلامی را سه بر صفر شکست دهیم ولی نمی‌دانم چطور شد که بازیکنان عملکرد خوبشان در ست نخست را به یک باره زیر سوال بردند و شکست خوردیم.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم که بازیکنان تیم گاز مغرور شدند آنها زیادی به خودشان بها دادند و فکر می‌کردند دیگر تیم‌ها بیکار نشسته و فقط آنها هستند که تمرین می‌کنند.

سلیمانی تصریح کرد: ما در این هفته باید مقابل تیم شهرداری ارومیه مصاف دهیم، این تیم هم قدرتمند است و از حضور بازیکنانی چون مهتا محمدی و بهاره نیازی در ترکیب خود بهره می‌برد باید مقابلشان پر قدرت ظاهر شویم. امیدوارم باخت هفته گذشته یک تلنگر برای ملی پوشان باشد هیچ وقت برای جبران دیر نیست تا پایان لیگ فصل جاری 2 بازی باقی مانده است باید نتایج این دیدارهای باقی مانده را به بهترین نحو کسب کنیم.

وی یاد آور شد: ما خودمان شرایط را برای خودمان سخت کرده‌ایم ساده گرفتن برخی از رقبا باخت را برایمان در پی داشت و کارمان برای قهرمانی سخت شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار