عارف در جمع خبرنگاران:

برخی به جای توجه به اصل مذاکرات حاشیه‌پردازی می‌کنند

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: برخی افراد مسائل بسیار جزئی را بزرگ می‌کنند و مسئله اصلی که پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای است، نادیده می‌گیرند.

برخی به جای توجه به اصل مذاکرات حاشیه‌پردازی می‌کنند
به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، محمدرضا عارف عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع خبرنگاران، با اشاره به قدم زدن جان کری و ظریف در حاشیه مذاکرات هسته‌ای با ۱+۵ گفت: برخی افراد مسائل بسیار جزئی را بزرگ می‌کنند و مسئله اصلی که پیروزی ما در مذاکرات هسته‌ای است، نادیده می‌گیرند. ما به یک انسجام درونی نیازمندیم تا در این مذاکرات با دست بر‌تر جلو رویم و خواهش من این است که به حواشی نپردازند، بلکه به اصل مذاکرات و پیروزی جمهوری اسلامی ایران بپردازند.  
 
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به عملکرد اصلاح طلبان در انتخابات سال آینده گفت: ما عملکرد مشخص و برنامه‌هایی را برای انتخابات سال آتی در نظر داریم و امیدواریم که اکثریت کرسی‌های مجلس را بدست بیاوریم
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری در مورد مسئله فتنه ۸۸ و فصل الخطاب رهبری تصریح کرد: ما نظر رهبری را در این زمینه قبول داریم، اما اینکه فتنه چیست و فتنه گر کیست، باید طبق قانون مشخص شود و اینکه فرد فتنه گر در دادگاه محاکمه شود، قبول داریم، اما سلیقه‌ای عمل کردن در این زمینه را قبول نداریم.  
 
عارف در پایان خاطرنشان کرد: زمانی اتهام ضد ولایت فقیه را به اصلاح طلبان می‌زدند و امروز می‌گویند اصلاح طلبان فتنه گرند اما خواهش می‌کنم از این چماق‌هایی که معیار ندارند پرهیز کنید و در همه امور فصل الخطاب را رهبری قرار دهید.

انتهای پیام/
برچسب ها: عارف ، کنگره ، حزب ، مرم سالاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار