تبریز؛

ضرورت تدوین دانشنامه فرهنگی تاریخی آذربایجان شرقی

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: باید هویتمان را با استفاده از زبان هنر به جوانان این مرز و بوم برسانیم چرا که زبان هنر بهترین راه برای انتقال مفاهیم ارزشمند انسانی و اسلامی به جوانان می باشد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز ،شهرام دبیری در بازدید ازحوزه هنری استان با بیان اینکه حوزه هنری استان از ظرفیت های بسیار بالایی برای ارتقای فرهنگ شهروندی دارد، افزود: حوزه هنری آذربایجان شرقی در کنار شهرداری تبریز که کارهای نرم افزاری انجام می دهد، می تواند به عنوان سخت افزار عمل نماید و در توسعه فعالیت های هنری بیش از پیش نقش آفرینی نماید.

وی همچنین ادامه داد: شورای اسلامی شهر تبریز آمادگی لازم برای انعقاد تفاهم نامه همکاری جهت مشارکت در کارهای فرهنگی را دارد.

دبیری خاطر نشان کرد: با انجام مطالعات کارشناسی در خصوص فعالیت هایی که در راستای احیای قدمت تاریخی و هنری تبریز باشد، می توان با حوزه هنری همکاری کرد.

وی همچنین از آمادگی شورای اسلامی شهر تبریز برای حمایت از تدوین دانشنامه فرهنگی تاریخی تبریز خبر داد و گفت: این کار باید در اولویت کارهای شورای شهر و حوزه هنری باشد و حوزه هنری استان به عنوان متولی کارهای هنری و فرهنگی بایستی پیگیر تدوین دانشنامه فرهنگی تاریخی تبریز باشد.


انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.