دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اجرای طرح تبلیغات به مدارس جنبه‌ی مالی برای آموزش و پرورش خواهد داشت، گفت: استفاده از این ظرفیت برای تامین بخشی از هزینه‌های مدرسه نباید فضای تربیتی مدرسه را مخدوش کند.

اجرای طرح ورود تبلیغات به مدارس/ مخالفت با استفاده ابزاری از کتاب های درسی
مهدی نوید ادهم دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش در گفت‌وگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آ‌یا اجرای طرح و ورود تبلیغات به مدارس نیاز به مجوز از شورای عالی آموزش و پرورش دارد؟ اظهار کرد: این طرح یک تصمیم اجرایی است که مدیران اجرایی باید نسبت به  انجام آن اقدام کنند اما اگر اجرای این طرح موجب مخدوش کردن محیط آموزشی به عنوان یک فضای فرهنگی و تربیتی در مدرسه شود با آنان مخالف هستیم.
 
وی بابیان اینکه در حال حاضر این طرح تنظیم و اجرایی نشده و تنها آغاز مطرح کردن این طرح است، افزود: بنابراین قضاوت در این خصوص زود است.

 دبیر کل شورای عالی آموزش و پرورش  با بیان اینکه اجرای طرح ورود تبلیغات به مدارس به طور قطع جنبه‌ی مالی برای آموزش و پرورش خواهد داشت، گفت: جنبه مالی و استفاده از این ظرفیت‌ برای تامین بخشی از هزینه های مدرسه نباید به هیچ وجه فضای تربیتی مدرسه را مخدوش سازد.
 
نوید ادهم در پایان در خصوص ورود تبلیغات بر کتاب‌های درسی عنوان کرد: با استفاده ابزاری از کتاب‌های درسی مخالف هستیم اما بهتر است تا تنظیم دقیق این طرح قضاوتی در این زمینه انجام ندهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.