طفره رفتن گواردیولا از اعلام برنامه‌های آینده اش

سرمربی بایرن مونیخ حاضر به پاسخگویی در مورد برنامه‌ کاری‌اش پس از اتمام قرارداد با باشگاه بایرن مونیخ نیست.

طفره رفتن گواردیولا از اعلام برنامه‌های آینده اشبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از یورو اسپرت هنوز بازی‌های این فصل بوندسلیگا آغاز نشده بود که پپ گواردیولا سرمربی اسپانیایی باواریایی‌ها اعلام کرد به سرعت در مورد تمدید قرارداد خود تصمیم گیری نمی‌کند و ترجیح می‌دهد تا پایان رقابت‌های فصل صبر کند و پس از آن راجع به ماندن و یا ترک بایرن تصمیم‌گیری خواهد کرد.

گواردیولا در پاسخ به سوالات متعدد هواداران گفت: ما هنوز وقت زیادی برای صحبت در رابطه با این مسائل داریم فوتبال امروز در هر لحظه تغییر می‌کند و منطقی نیست از هم اکنون درباره تابستان سال 2016 تصمیم‌گیری کنیم. هر اتفاقی رخ دهد من تا آن زمان نزد بایرن باقی می‌مانم از کار کردن در باشگاه بایرن مونیخ کاملا خوشحال و راضی هستیم و می‌توانم بگویم مثل رویایی است که به حقیقت تبدیل شده است.

در برخی رسانه‌های آلمانی اخباری مبنی بر احتمال مربیگری یواخیم‌لو در باشگاه بایرن مونیخ پس از سال 2016 مطرح شده است که هنوز از سوی منابع رسمی تایید و یا تکذیب نشده است.

تکذیب خبر دعوای سامر و گواردیولا

ماتیاس سامر مدیر ورزشی و پپ گواردیولا سرمربی تیم بایرن مونیخ اخبار منتشر شده در ارتباط با مشاجره لفظی‌شان را تکذیب کرده و آن را صرفا یک خبر زرد برای جلب نظر مخاطبان دانستند.

در برخی اخبار آمده بود در جلسه تمرینات بایرن مونیخ صدای دعوای و مشاجره لفظی ماتیاس سامر و پپ گواردیولا به گوش می‌رسید.

ماتیاس سامر در واکنش به این اخبار گفت: مزخرف است من و پپ رابطه بسیار خوبی با یکدیگر داریم و در تمامی مراحل کار با یکدیگر مشورت می‌کنیم دعوای من و پپ اصلا صحت ندارد.

از سوی دیگر گواردیولا هم خود را نسبت به شنیدن این خبر نشان داد و گفت: نمی‌دانم مطبوعات راجع به چه صحبت می‌کنند ما تمرینات خوب آرامی داشتیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار