سردار جزایری در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

قدرت نظامی ایران یک قدرت دفاعی است/ تمامی مناطق اشغالی سوریه آزاد خواهد شد

معاون ستاد کل نیروهای مسلح گفت: قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی است و قبل از هر چیزی انسان و انسانیت برای آن اولویت دارد.

قدرت نظامی ایران یک قدرت دفاعی است/ تمامی مناطق اشغالی سوریه آزاد خواهد شد
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح در آئین بزرگداشت شهادت شهید الله دادی و شهدای مقاومت در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران براساس مصالح منطقه و جهان اسلام تحت تاثیر هیچ سیاست خارجی قرار نمی‌گیرد.  
 
وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اظهارات جان بولتون مبنی بر اینکه موشک‌های ایرانی ورای اروپا را هدف قرار می‌دهند و ادعاهای رسانه‌های غربی درباره موشک‌های ۲۷ متری ایران گفت: قدرت نظامی ایران در درجه اول یک قدرت دفاعی بوده و قبل از هر چیز انسان و انسانیت برای جمهوری اسلامی ایران اولویت دارد، اما رژیم‌های استعمارگر تلاش می‌کنند که با فرافکنی افکار عمومی را منحرف کنند.  
 
سردار جزایری ادامه داد: آن‌ها تلاش می‌کنند با ایران هراسی و اسلام هراسی منویات شوم خود را به خورد جهان بدهند.  
 
معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اینکه آیا حزب الله و ارتش سوریه می‌توانند به طور کامل منطقه قلمون را آزاد کنند، خاطرنشان کرد: قطعا مناطق اشغالی آزاد خواهد شد و نمونه‌های آن را به سرعت مشاهده می‌کنیم و امیدواریم وعده‌ای که داده شده مبنی بر آزادسازی سرزمین‌های سوریه داشته باشیم.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: قدرت ، نظامی ، نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار