سرلشکر صفوی در جمع خبرنگاران:

حضور خود در عراق و سوریه را به عنوان مشاور کتمان نمی‌کنیم/ سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است

سرلشکر صفوی گفت: اکنون ائتلاف آمریکایی علیه داعش با شکست مواجه شده است و آمریکا در پیشبرد سیاست‌های خود در منطقه و جهان با شکست مواجه شده است.

حضور خود در عراق و سوریه را به عنوان مشاور کتمان نمی‌کنیم/ سیاست آمریکا در منطقه شکست خورده است
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، سرلشکر سیدیحیی صفوی در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید سردار محمدعلی الله‌دادی و فرماندهان حزب‌الله در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت شهادت این بزرگواران در رابطه با حضور این شهدا در عرصه مقابله با تکفیری‌ها و افراطی‌ها اظهار داشت: به نظر می‌رسد که اکنون یک جبهه واحدی شکل گرفته است که در یک طرف آن قدرت‌های بزرگی وجود دارند.
 
وی تصریح کرد: در آن جبهه آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی هستند و از طرف دیگر جبهه نفاق عربی است که در مقابل بیداری اسلامی برای تضعیف جبهه مقاومت اسلامی در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.  
 
سرلشکر صفوی افزود: آنچه که در سوریه و عراق می‌گذرد، مایه خوشحالی رژیم صهیونیستی است و این اتحاد (اتحاد جبهه النصره در سوریه با القنیطره با رژیم صهیونیستی) در تلاش است که به مقاومت اسلامی ضربه وارد کند.  
 
سرلشکر صفوی بیان داشت: این اتحاد جبهه النصره با رژیم صهیونیستی در منطقه قنیطره مشهود است و خیلی از مجروحان جبهه النصره در داخل سرزمین‌های اشغالی مداوا می‌شوند و هلیکوپترهای رژیم صهیونیستی تمام اطلاعات را از تروریست‌ها دریافت می‌کنند تا مبارزان جبهه مقاومت را به شهادت برسانند.  
 
وی با بیان اینکه این حرکت رژیم صهیونیستی ابلحانه و اشتباه بود تأکید کرد: ما حضور خود را به عنوان مشاور در  عراق و سوریه کتمان نمی‌کنیم و با بشار اسد و حیدرالعبادی برای همکاری در سوریه و عراق کمک می‌کنیم زیرا ناامنی در عراق و سوریه و حتی افغانستان را ناامنی در ایران می‌دانیم.  
 
و ما اتحاد جبهة‌النصره را در منطقه سوریه و قنیطره با رژیم صهیونیستی مشاهده می‌کنیم، - See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13931107001335#sthash.lWb75LBC.dpuf
سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه سردار الله‌دادی برای امنیت منطقه رشادت‌های زیادی را انجام داده است، گفت: به امید خدا با حضور مستشاری ایران در صحنه به پیروزی نهایی برسیم.  
 
سرلشکر صفوی اشاره‌ای به ائتلاف آمریکایی‌ها برای مبارزه با داعش داشت و تصریح کرد: ائتلاف آمریکایی و غربی علیه داعش با شکست مواجه شده است و آنها نتوانستند کاری به پیش ببرند از همین‌رو شاهد هستیم که سیاست‌های آمریکا در عراق و سوریه نیز با شکست مواجه شده است.  
 
وی اشاره‌ای به مسائل روسیه و اوکراین داشت و گفت: شبه جزیره کریمه را روس‌ها گرفتند و آمریکا نیز هیچ کاری نتوانست انجام دهد و در مقابل روس‌ها با شکست مواجه شد از همین ‌رو می‌بینیم که آمریکا اکنون در مقابل مسائل آسیای غربی و روسیه نیز با شکست مواجه شده است.  
 
وی افزود: آنچه در سوریه، بحرین و حتی منطقه می‌گذرد اکنون به نفع آمریکا نیست و حضور پایگاه نسبی آمریکا در بحرین علامت خطرناکی است و برگشت انگلیس از سال 1971 به منطقه و خلیج فارس نتایج شومی را دربر دارد زیرا اکنون منطقه آبستن حوادثی است که به نفع ملت‌های آزادی‌ خواه در منطقه است.  
 
سرلشکر صفوی تأکید کرد: رهبر معظم انقلاب پرچمدار دفاع از بلاد اسلامی است و تنها مدافع ملت و کشور ایران نیست بلکه از سوریه، عراق، فلسطین نیز دفاع می‌کند.  
 
وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی دروغگو است، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی یک رژیم دروغگو و جعلی است، از همین رو اکنون آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها می‌دانند که صهیونیست‌ها دروغ می‌گویند و ذات این رژیم را شناخته‌اند اما حرف‌های آنها ناشی از ترس از این رژیم است.  
 
وی ادامه داد: مقاومت لبنان برای پاسخ به اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی تحمل بیشتری می‌کند از همین‌رو این تحمل باعث ترس بیشتر صهیونیست‌ها می‌شود.  
 
سرلشکر صفوی تصریح کرد: اکنون صهیونیست‌ها در منطقه یک لکه نچسب هستند و بیداری اسلامی نیز برای از بین بردن صهیونیست‌ها بپا خواسته است.  
 
 سرلشکر صفوی افزود: اکنون ارتباط صهیونیست‌ها با جبهه النصره و صهیونیست‌ها با شکست مواجه شده‌ است و مردم به واسطه بیداری اسلامی و این شکست‌ها چهره کریه صهیونیستَ‌ها را بهتر می‌شناسند و روزی خشم ملت‌ها جان این رژیم بی‌ریشه را می‌گیرد. 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم ، داخل ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار