مدیرعامل بیمه ایران:

درصدد توسعه فعالیت های بیمه ای در سطح بین الملل هستیم

امراللهی گفت:‌ درصدد گسترش فعالیت های برون مرزی خود بوده و دراین رابطه با کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان غربی و شرقی جلسات خوبی برگزار و درحال توسعه فعالیت های بیمه ای با این کشورها هستیم .

درصدد توسعه فعالیت های بیمه ای در سطح بین الملل هستیم
 به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بیمه ایران ،محمود امراللهی در نخسیتن همایش تخصصی مسوولان روابط عمومی مدیریت ها و شعب بیمه ایران با بیان اینکه بیمه ایران نخستین شرکت بیمه ای با 80 سال سابقه درخشان دراین عرصه است،افزود:‌ما راهبر صنعت بیمه در ایران هستیم وهرگونه تغییر درارائه خدمات با توجه به فراگیری این مجموعه درکشور با نظر این شرکت انجام می شود.

وی افزود:‌ بیمه ایران با دراختیار داشتن کارشناسان فنی مجرب انتظار می رود بهترین سرویس دهی را درمیان شرکت های بیمه ای به بیمه گذاران و زیان دیدگان داشته باشد که نظرسنجی ها هم این موضوع را تایید می کنند.

رییس هیات مدیره بیمه ایران اضافه کرد: در دوره جدید در نظر داریم با ایجاد تغییردررویه سرویس دهی، بالاترین کیفیت درارائه خدمات دربین شرکت های بیمه ای را به خود اختصاص داده و از این طریق ضریب نفوذ بیمه درکشور را افزایش دهیم.

 امراللهی با بیان اینکه هم اکنون خدمات و ارائه سرویس بیمه ای مورد رضایت عموم مردم نیست،اظهارداشت:‌ صنعت بیمه به مشتریانش وابسته است و ما باید برای جلب رضایت مشتریان خود بدنبال تغییر درارائه خدمات به بیمه گذار و زیان دیدگان باشیم.

به گفته وی یکی از دلایل گلایه های بیمه گذاران درحال حاضر عدم اطلاع کافی از بیمه نامه،وضعیت رسیدگی و پرداخت خسارت درصنعت بیمه است که نارضایتی بیمه گذاران را درپی داشته است درهمین ارتباط باید خدمات و خسارت های پرداخت شده به طرق مختلف به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

رییس هیات مدیره بیمه ایران ادامه داد:‌هدف اصلی ما توسعه بازار وایجاد رفاه برای عموم مردم است تا همگان از خدمات مناسب بیمه ای به نحو مطلوب بهره مند شوند.

امراللهی درباره تازه ترین استراتژی های مدیریت ارشد این مجموعه نیز گفت: بیمه ایران یکی از بزرگترین شرکت های بیمه ای خاورمیانه است و ما درصدد توسعه فعالیت های بیمه ای خود درسطح بین المللی هستیم و هم اکنون با کشورهای حوزه خلیج فارس، ترکیه، افغانستان و پاکستان نشست هایی درجهت گسترش روابط بیمه ای برگزار کرده وگام های خوبی دراین عرصه برداشته شده است.

وی ادامه داد: دربخش سرمایه گذاری، گردشگری و IT‌ نیز فعالیت های خوبی دراین مجموعه درحال شکل گیری است اما این فعالیت ها کامل نیست و باید آن ها را گسترش دهیم.
وی با اشاره به دولتی بودن شرکت متبوعش تصریح کرد: ‌ما بایدبراساس انتظارات مردم و دولت مجموعه را به حرکت درآوریم و دراین خصوص از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، ایران ، مدیریت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار