صلصالی: پدیده پتانسیل قهرمانی را دارد

بازیکن تیم فوتبال پدیده گفت: به نظرم پدیده تیمی بوده که از پتانسیل زیادی برای موفقیت برخوردار است و امیدوارم با هماهنگی بازیکنان بتوانیم به مقام قهرمانی دست یابیم.

صلصالی: پدیده پتانسیل قهرمانی را داردمحمد صلصالی، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره وضعیت تمرینات تیم پدیده اظهار داشت: امیدوارم با هماهنگی خوبی که بین بازیکنان تیم بوجود آمده بتوانیم با تمام توان در نیم فصل دوم ظاهر شویم و پدیده را به جایگاه واقعی خود که مقام قهرمانی است برسانیم چراکه به نظر من این تیم پتانسیل بسیار خوبی دارد و می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

وی در ادامه افزود: ما نیز در این راستا تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا بتوانیم سهمیه آسیا را نیز کسب نماییم.

صلصالی، درباره بازی مقابل تیم صبای قم عنوان کرد: تیم صبای قم تاکنون نشان داده که تیم بزرگی بوده و خواهد بود و امیدوارم بتوانم با تمام قدرت در مقابل این تیم ظاهر شده و برنده از میدان خارج شویم.

بازیکن تیم پدیده تصریح کرد: بطور کلی کار کردن در کنار علیرضا مرزبان برای من باعث افتخار است و این تیم از نظر مدیریتی و فنی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و امیدوارم با بازی خوب خود در نیم فصل دوم بتوانم قدر حمایت هواداران را بدانیم.

وی عنوان کرد: در حال حاضر شرایط تیم بسیار خوب بوده و تعطیلات نیم فصل نیز توانستیم اردوی بسیار قابل قبولی را پشت سر بگذاریم و با تمام توان در بازی‌های آینده ظاهر شویم.

صلصالی، در پایان افزود: زمانی که در نیم فصل دوم به تیم پدیده پیوستم فکر نمی‌کردم این تیم از نظم بسیاری برخوردار باشد اما همان طور که شواهد نشان می‌دهد پدیده یکی از بهترین تیم‌های حاضر در لیگ برتر است و برای من باعث افتخار است که در این تیم بازی کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار