حجت‌الاسلام والمسلمین سلیمانی‌تبار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران عنوان کرد

تبیین فرمایشات امام خامنه‌ای، سرلوحه کار دژبان ارتش

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی دژبان آجا گفت: هدف اصلی ارج نهادن به ایثارگری‌، فداکاری‌ و دلاورمردی مردانی است که به ندای ولی‌فقیه زمان خویش لبیک گفته و در عرصه دفاع از ناموس و آب و خاک این مرز و بوم، هستی خود را در طبق اخلاص نهادند.

حجت‌الاسلام و المسلمین "یعقوب‌علی سلیمانی‌تبار" رئیس اداره عقیدتی سیاسی دژبان ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره اولویت‌های عقیدتی سیاسی دژبان آجا اظهار داشت: تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای (مدظله العالی)،  آگاه‌سازی کارکنان و خانواده‌های آنان در بخش‌های مختلف سیاسی، فرهنگی و آموزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی در زمینه‌های قرآنی، احکام، نماز و... به صورت فراگیر و گسترده ویژه کارکنان وظیفه و پایور و خانواده‌های محترم آنان، تکریم خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ارتش در مراسم مختلف، انتشار خاطرات دلاورمردی‌های ارتشیان ولایت‌مدار و جان برکف در قالب کتابچه و لوح‌های فشرده از جمله این اقدامات است.

وی ادامه داد: عقیدتی- سیاسی دژبان آجا در راستای مأموریت سازمانی خود و بنا بر تکلیف شرعی که بر عهده آن گذاشته شده است، با هماهنگی فرماندهی محترم این یگان در نظر دارد در بخش معنوی همچون سنوات گذشته و بیش از پیش بیانات مقام معظم رهبری را نصب‌العین قرار داده و با تأکید بر روی سخنان گهربار رهبر معظم انقلاب و قرائت سخنان معظم‌له در محافل و مجالس متشکله از جمله محافل انس با قرآن، سخنرانی‌ها و... آمادگی لازم را در کارکنان ایجاد کرده و با تأکید بر ویژگی ولایت‌مداری که یکی از اساسی‌ترین رموز موفقیت رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل بوده است، انجام وظیفه کند.

رئیس اداره عقیدتی- سیاسی دژبان ارتش در پایان خاطر نشان کرد: هدف اصلی ارج نهادن به ایثارگری‌ها، فداکاری‌ها و دلاورمردی‌های مردانی است که به ندای ولی‌فقیه زمان خویش لبیک گفته و در عرصه دفاع از ناموس و آب و خاک این مرز و بوم، هستی خود را در طبق اخلاص نهاده و در برابر زیاده‌خواهی دشمنان متجاوز ایستادگی و با فداکاری‌های خویش دشمن متجاوز را وادار به تعظیم کرده و به خاک ذلت نشاندند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار