روستاآزاد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

اذعان غرب به شکست در پروژه خلق داعش/ موقعیت شناسی آگاهانه رهبری در خطاب قرار دادن جوانان اروپا و آمریکا

رئیس سابق دانشگاه شریف گفت: امروزه حکومت‌های غربی آگاهند که خلق داعش چه مصائبی برای آنان داشته و این فرصت خوبی بود که رهبر معظم انقلاب نامه‌ای را با محتوای عالی برای دعوت به دین مبین اسلام به جوانان غربی بنویسند.

"رضا روستاآزاد" در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، با اشاره به نامه تاریخی ولی امر مسلمین خطاب به جوانان اروپا و آمریکا گفت: بعد از پیروزی انقلاب جهان غرب و جهان اسلام از ایران متاثر شدند. لذا جهان غرب ایران را زیر ذره بین قرار داده تا مانع رشد آن شود.  
 
وی تصریح کرد: در جهان عربی-اسلامی بازگشت نهضت اسلام اصیل رخ داده است، همچنین شاهدیم دشمنان در تونس، لیبی، یمن برای مهارکردن گسترش دین مبین اسلام پروژه اسلام هراسی و ایران هراسی را کلید زده‌اند.  
 
رئیس سابق دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه یکی دیگر از راههای دشمنان برای بستن درهای پیشرفت اسلام، ایجاد داعش، القاعده بود، اظهار داشت: با به وجود آوردن این گروهک‌ها، دشمنان افکار جهانیان را به سمت خشونت سوق دادند، آن‌ها می‌خواستند که اسلام گرایی را در نطفه خفه کنند و تقریبا به بن بست رسیدند.  
 
وی افزود: دنیای غرب امروز اعتراف می‌کند که اشتباه کرده، چرا که داعش را خودشان خلق کرده‌اند و متصور بودند که با ایجاد داعش می‌توانند حکومتی نوین را ایجاد کنند.  
 
روستاآزاد با بیان اینکه دشمنان دیگر نتوانستند به اهدافشان نزدیک شوند، عنوان کرد: امروزه حکومت‌های غربی آگاهند که چه جنایاتی را مرتکب شده‌اند و این فرصت خوبی بود که رهبر معظم انقلاب نامه‌ای را با محتوای عالی برای دعوت به دین مبین اسلام به جوانان غربی بنویسند، چرا که جوانان روزنه‌های حقیقت در وجودشان وجود دارد و با تحقیق به سمت این دین خواهند رفت. 

انتهای پیام/
برچسب ها: روستاآزاد ، جهان ، عرب ، پیام ، رهبری ، شریف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار