نخستین پیروزی زنیت با معروف؛

معروف : برای هماهنگ شدن با تیم به زمان بیشتری نیاز دارم

تیم والیبال زنیت کازان برای هجدهمین بار در فصل جاری سوپر لیگ روسیه به پیروزی رسید.

 به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  در این بازی سعید معروف، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در ترکیب ثابت تیمش در کنار نیکولای آپالیکوف، ویلفردو لیون، آندری آشچف، الکسی اسپیردونوف، ماکسیم میخایلوف و الکسی وربوف (لیبرو اول) و ولادیسلاو بابیچف (لیبرو دوم) به میدان رفت و مقابل دینامو کراسنودار به پیروزی رسید.

زنیت در این بازی در سه ست متوالی با نتایج 25 بر 19، 25 بر 14 و 25 بر 23 دینامو را شکست داد.

زنیت با این پیروزی از 18 پیروزی و 3 شکست خود، 54 امتیاز دارد و همچنان بعد از بلگوری در جایگاه دوم سوپر لیگ روسیه جای دارد.

معروف در نخستین بازی خود برای زنیت، عملکرد خوبی داشت. کاپیتان تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: این نخستین بازی من بود و اولین بازی همیشه سخت است. ما تمرینات خوبی در هفته گذشته انجام دادیم ولی من به زمان احتیاج دارم تا با سایر بازیکنان هماهنگ شوم. من باید هماهنگی بیشتری با قطر پاسور تیم، ماکسیم میخایلوف به دست آورم چون بیشتر پاس‌های من به او ختم می‌شود.

بازیکن شماره 8 زنیت گفت: خیلی مهم بود که بازی خوبی انجام دهیم و برنده شویم. من مطمئن هستم که بازی‌های خوب ادامه دارد و ما از این بهتر هم می‌شویم.

ولادیمیر آلکنو، سرمربی زنیت نیز گفت: در اولین بازی از معروف راضی بودم، البته واضح است که بعد از هر نقل و انتقالی، کمی طول می‌کشد تا بازیکن با تیم هماهنگ شود. معروف فقط 3 جلسه با ما تمرین کرده بود. او پاسور باتجربه‌ای است.

سرمربی پیشین تیم ملی والیبال روسیه گفت: از عملکرد معروف و نتیجه تیم راضی هستم. باید منتظر باشیم و ببینیم تیم ما در لیگ قهرمانان اروپا و در آلمان چه نتیجه‌ای می‌گیرد.
آلکنو در مورد ادامه حضور کنستانتین لسیک، پاسور سوم تیم زنیت در این تیم گفت: من نمی‌دانم که او حرفه‌اش را در کجا دنبال خواهد کرد. مذاکرات در جریان است ولی حضور 3 پاسور در تیم معنی نمی‎دهد.

یاروسلاو آنتونف، سرمربی دینامو کراسنودار در مورد شکست 3 بر صفر تیمش مقابل زنیت گفت: از بازی شاگردانم راضی بودم و می‌دانستم که برنده شدن در این بازی کار سختی است. من از سعید معروف، پاسور جدید زنیت واقعاً خوشم می‌آید. او بسیار سریع و دقیق پاس می‌دهد. زنیت با این بازیکنان می‌تواند موفق باشد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار