درخشان: عراق حتی لیگ هم ندارد/ بازی را به چه تیمی واگذار کردید؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به نظر من کادر فنی تیم ملی بابت باخت باید جواب بدهد که چرا به تیمی که لیگ ندارد نتیجه را واگذار کرده است.

درخشان: عراق حتی لیگ هم ندارد/ بازی را به چه تیمی واگذار کردید؟به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، حمید درخشان درخصوص اظهارات کارلوس کی روش در نشست خبری امروز در استرالیا برگزار کرده و صحبت‌هایی که درباره سرمربیان پرسپولیس و استقلال انجام داده، اظهار داشت: این حق طبیعی ما است که انتقاد کنیم و کی روش باید جواب بدهد که چرا تیم ملی اینگونه باخته است، وی بیان کرد: اصلا من بد! شما که با تیم ملی باخته‌اید باید پاسخگو باشید که چرا به تیمی باختی که لیگ ندارد و مربی‌اش 45 روز است که انتخاب شده. این مسائل را نباید با هم قاطی کرد! سرمربی تیم ملی توپ را در زمین دیگران می‌اندازد و گفته چرا درخشان یا قلعه نویی مصاحبه کردند اما من که بعد از بازی حرف زدم و اگر هم قلعه نویی قبل از بازی مصاحبه کرده چه ربطی به باخت تیم ملی دارد؟ مگر ما تیم را ارنج کردیم؟ یعنی چون ما حرف زدیم تیم ملی باخت؟ این عوام فریبی است و سرمربی تیم ملی نباید مغلطه کند.

وی درخصوص اظهارات کی روش که گفته وی هنرش بردن 5 تیم به لیگ دسته اول و آبروریزی با تیم ملی زیر 18 سال کشورمان است، افزود: خدا را شکر که کارنامه من مشخص است و من تیم ملی را به جام جهانی بردم و تیمی را هم به دسته پایین‌تر نفرستادم آقای سرمربی! هر کسی که این اطلاعات را به شما داده اطلاعات نادرستی را در اختیارت قرار داده و هر چه باشد من به مربی 45 روزه نباخته‌ام!

سرمربی تیم پرسپولیس عنوان کرد: کی روش با این حرف‌ها می‌خواهد عوام فریبی کند و مردم را گمراه کند تا مردم باخت را فراموش کند اما بعد از باخت ما انتقاد کردیم و این موضوع در فوتبال عادی است و کجای کار ما اشتباه بوده که الان این حرف‌ها زده می شود؟

درخشان در خصوص علت این گفتار کی‌روش بیان کرد: او زرنگ است و کسی که برای فوتبال کشور ما تصمیم می‌گیرد قطعاً حرفه‌ای می‌باشد و بلد است که چطور ذهن مردم را با این حرفها منحرف کند و نکته قابل توجه این است که کارنامه شما موفق نبوده است.

وی در پایان گفت: من نمی‌دانم ربط حرفهای سرمربی تیم ملی و اظهارات ما به باخت تیم ملی چیست؟ مگر ما باعث اخراج پولادی یا گل نشدن پنالتی‌ها شدیم که الان باید پاسخگو باشیم!

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۱۳:۳۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
اول فکر کن بعد حرف بزن اقای درخشان
United States of America
اسد
۰۵:۴۰ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
کی گفته عراق لیگ نداره لطفا الکی شایعه درست نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۹ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشان شما بهتره درگیر عمل بینی و بوتاکس و رنگ کردن مو و.... باشید
United States of America
بری
۰۰:۰۶ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
اقای درخشان شما بهتره به فکر تیم خودت باشی که پایان فصل حداقل نیمه اول جدول باشی
United States of America
بری
۰۰:۰۵ ۰۵ بهمن ۱۳۹۳
اقای درخشان شما بهتره به فکر تیم خودت باشی که پایان فصل حداقل نیمه اول جدول باشی
Iran (Islamic Republic of)
یوسف
۲۰:۰۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
خوب باید کسی در مورد مربیان بزرگ و تیم ملی نظر دهد که خود از مربی گری چیزی بداند خوب شما گند زدید به پرسپولیس چرا حرف می زنید
Iran (Islamic Republic of)
جمشید پرسپولیسی
۱۸:۴۴ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشان شما اگر خیلی توی فوتبال استادی و کارت رو بلدی اول پرسپولیس رو که به این روز سیاه انداختیش رو درست کن بعد بیا از کیروش انتقاد کن شما آخه با چه رویی داری از کیروش انتقاد می کنی با چه رویی ...!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۰ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
خوبه.تیم.خودت داره پشت سر هم میبازه پچه ها ۱۰نفره اونجوری بازی کردن بعد به جای حمایت از این حرفا میزنی
Iran (Islamic Republic of)
پرسپولیسی
۱۶:۵۲ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
کاش درخشان با این کارنامه درخشانش نظر نمیداد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
آقای درخشان یادمون نرفته که با واسطه ووووووووچجور اومدی پرسپولیس و عابرو بردی بد رقم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اگه میتونی تیم خودته جمع کن
کاش تیم شما هم مث تیم ملی مردانه بازی میکرد ولو اینکه ببازه!!!!!!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
مهدی نژاد
۱۶:۱۸ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
جناب آقای درخشان شما که الان داريد ايراد می گيريد بفرماييد خودتان با پرسپوليس چه گلی به سر هواداران اون تيم زدید؟ توصيه می کنم کسانيکه زياد حرف ميزنند برای اينکه ضايع نشن بهتره که تيم نداشته باشن!؟ والبته اگه شما مربی تيم ملی بوديد ما دوروز زودتر رفته بوديم فينال!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۷ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
نداشتن لیگ بهتر است از اینکه لیگی داشته باشیم که مربیانش حمیددرخشان یا قلعه نویی ویا مایلی کهن باشد.حداقل مثل شماها به تیم ملی خیانت نمی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۵:۳۳ ۰۴ بهمن ۱۳۹۳
آقای درخشان قهرمان آسیا در سال 2007 کی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقا یکم اطلاعاتتو بالا ببر
بخدا زشته خیلی زشته
آخرین اخبار