از آخرین وضعیت ترافیک مطلع شوید

بارش برف در 2 استان کشور / برف تهران را غافلگیر کرد

معاون عملیات پلیس راه کشور به تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور پرداخت.

از آخرین وضعیت ترافیک در معابر بزرگراهی تهران مطلع شویدسرهنگ رضا سلبی معاون عملیات پلیس راه کشوردر گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی هم اکنون در تمامی جاده ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است.
 
وی در ادامه بیان کرد: بر همین اساس در استان خراسان رضوی محور مشهد - کلات و  در شرق استان تهران محورهای آزادراه پردیس , هراز و فیروزکوه بارش برف گزارش شده و در سایر راهها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است.
 
این مقام مسئول پلیس در پایان به انسداد چهار محور اشاره کرد و اظهار داشت: محورهای قم –گرمسار، شمشک - دیزین، پونل –خلخال و آزاد راه چالوس مرزن آباد کماکان تا اطلاع ثانوی مسدود است.

*برف تهران را غافلگیر کرد

سرهنگ پرویز حسینی ، معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی معابر شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگارانگفت: با توجه به بارش خفیف برف در شمال شرق تهران در معابر بزرگراهی ، اتوباها، بار ترافیکی به نسبت روزهای گذشته بیشتر شده است و حرکت خودروها به کندی انجام می شود.
 
این مقام مسئول پلیس در پایان عنوان کرد: در بزرگراه مدرس شمال به جنوب از ظفر تا حقانی بار ترافیکی سنگین و در بزرگراه شهید همت در مسیر غرب به شرق از سردار جنگل تا اشرفی اصفهانی ، حکیم غرب به شرق از پارک پردیسان تا شیخ بهائی،یادگار امام جنوب به شمال از سعادت آباد تا شهید کچویی ،شیخ فضل اله از پل یادگار تا ستارخان ،رسالت در مسیر شرق به غرب به صورت مقطعی از استاد حسن بنا  تا کرمان پرحجم گزارش شده و در سایر معابر ترافیک عادی و روان است و حرکت به کندی انجام می شود.



انتهای پیام/
برچسب ها: بارش ، ترافیک ، تردد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.