پیام رهبری انقلاب؛ ابتکار در رساندن صدای اسلام راستین به دنیای غرب

یک کارشناس مسایل غرب آسیا گفت: پیام رهبر معظم انقلاب به لحاظ شکلی و محتوایی ابتکار محسوب می‌شود، چرا که از ویژگی ارتباط دو سویه با مخاطب که از جمله مزیت‌های رسانه‌های نوین محسوب می‌شود برخوردار است.

پیام رهبری انقلاب؛ ابتکار در رساندن صدای اسلام راستین به دنیای غرب"احمد کاظم‌زاده" در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران در رابطه با "استقبال غربی‌ها از پیام رهبر معظم انقلاب" اظهار داشت:  پیام رهبر انقلاب به جوانان آمریکایی و اروپایی از ابعاد مختلفی قابل تحلیل است ازجمله اینکه، این پیام به لحاظ شکلی و محتوایی ابتکار محسوب می‌شود، چرا که از ویژگی ارتباط دو سویه با مخاطب که از جمله مزیت‌های رسانه‌های نوین محسوب می‌شود برخوردار است.  
 
وی گفت: نکته دیگر این است که پیام رهبر انقلاب به دلیل سبک جدید و محتوای غنی‌اش با استقبال رسانه‌های غربی و همین طور جوانانی که مخاطب این پیام بودند مواجه شد، البته در این میان بودند برخی رسانه‌ها که با غرض‌ورزی همیشگی خود مانع از انتقال کامل پیام رهبری معظم شدند.
 
این کارشناس مسائل غرب آسیا افزود: دلیل اقدام رسانه‌های مغرض این است که نمی‌خواهند جوانان غربی با اسلام راستین آشنا شوند و هم چنان می‌خواهند به واسطه اقدامات گروه‌های تروریستی مانند القاعده و داعش که شکل افراطی و دروغینی از اسلام را نشان می‌دهند چهره این دین را در دنیا زشت و ترسناک جلوه داده و از این موضوع در راستای تامین اهداف خود بهره برند.  
 
کاظم‌زاده در پایان با اشاره به قدرت رسانه‌ها تصریح کرد: نکته دیگری که در ارسال پیام رهبری انقلاب نهفته، این است که می‌توان از رسانه‌ها به شکل مطلوبی در جهت تامین اهداف و رساندن پیام اسلام و انقلاب بهره برد و این یعنی نگاه به رسانه به مثابه فرصت باشد و نه یک تهدید.

انتهای پیام /
برچسب ها: سیاست ، اسلام ، رسانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار