پیام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل خطاب به سید حسن نصرالله

جوانان ایران اسلامی نخواهند گذاشت اسرائیلی‌ها خواب آسوده داشته باشند

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به سید حسن نصرالله نوشت: «جهاد مغنیه» رفت تا مقاومت زنده بماند و ما جوانان ایران اسلامی اعلام می‌داریم که جهاد مغنیه، برادر ما بود و ما نخواهیم گذاشت اسرائیلی‌ها خواب آسوده داشته باشند.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، پیام اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور خطاب به سید حسن نصرالله و نیروهای خط مقاومت اسلامی به شرح زیر منتشر شد.

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَ مِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا ۞   (سوره احزاب ؛ آبه ۲۳)

از مومنان مردانی هستند که به پيمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند بعضی بر سر پيمان خويش جان باختند و بعضی چشم به راهند و هيچ پيمان خود دگرگون نکرده‏‌اند.

خطاب به سید حسن نصرالله و همه برادران ما در خط مقاومت اسلامی

سه روز از شهادت تعدادی از سرداران رشید حزب الله لبنان و نیز سردار الله دادی از فرماندهان سپاه ایران، که طی حمله وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه مزارع الامل به شهادت رسیدند، می‌گذرد که غمی سنگین را بر دل  مسلمانان و آزادی خواه جهان نشاند. در این میان اما چهره‌ای شناخته شده به چشم می‌خورد که یاد اور دلاوری‌های رشک‌آور یکی از فرماندهان حزب الله در سالهای نه چندان دور است. جهاد مغنیه فرزند دلاور شهید عماد مغنیه که با ادامه راه سرفراز پدر توانست جای خالی وی را برای مقاومت پر کند و در نهایت شهد شیرین شهادت را بنوشد.

«جهاد مغنیه» رفت تا مقاومت زنده بماند و ما جوانان ایران اسلامی اعلام می‌داریم که جهاد مغنیه، برادر ما بود و ما نخواهیم گذاشت اسرائیلی‌ها خواب آسوده داشته باشند. همچنان که امروز در همه جای دنیا این شعار طنین انداز است که «جهزوا ملاجیکم" پناهگاه‌هایتان را آماده کنید!» و اعلام می‌داریم که روز به روز اسرائیل ناامن‌تر خواهد شد.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور ضمن محکوم کردن این جنایت فجیع و ناجوانمردانه مراتب تبریک و تسلیت خود را به پیشگاه حضرت ولیعصر ارواحنا فداه و نایب بر حق ایشان حضرت ایت الله خامنه‌ای، و نیز شما برادران عزیزمان در نهضت مقاومت اسلامی در لبنان و همه خطوط مقاومت منطقه تقدیم می دارد.

و السلام علی عبادی الصالحون

اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه های سراسر کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار