سرپرست دفتر تویسرکان‌ انجمن سینمای جوان:

هدف از برگزاری نمایشگاه عکس آفرینواره محرم درتویسرکان اشاعه فرهنگ عاشورایی

مجید فلاحی، گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس آفرینواره محرم در تویسرکان اشاعه فرهنگ عاشورایی و هم چنین برپایی کارگاهی برای هنرجویان عکاس است.

مجید فلاحی، سرپرست دفتر تویسرکان انجمن سینمای جوان در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران، در خصوص برگزاری نمایشگاه عکس آفرینواره محرم گفت: هدف از برگزاری نمایشگاه عکس آفرینواره محرم در دفتر تویسرکان اشاعه فرهنگ عاشورایی و همچنین بر پایی کارگاهی برای هنرجویان عکاس است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه عکس به عنوان یک دوره آموزشی محسوب می‌شود و الگویی برای عکاسان بوده تا کارهای بهتری را ارائه دهند.

فلاحی، ضمن بیان این مطلب‌ها از 29 اثری که در این نمایشگاه حضور دارد 3 اثر از عکاسان همدان است، اظهار داشت: نمایشگاه عکس آفرینواره محرم با حضور امام جمعه تویسرکان و جمعی از مسئولان و مدیران فرهنگی افتتاح شد، علاوه بر عموم مردم و هئیت‌های مذهبی و دانش‌آموزان مدارس دوره متوسطه نیز از این نمایشگاه بازدید کردند و این نمایشگاه با استقبال خوبی مواجه شده است.

سرپرست دفتر تویسرکان تصریح کرد: اگر مسئولان از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی حمایت کنند، می‌تواند در سراسر کشور فرهنگساز شود.

وی خاطر نشان کرد: نمایشگاه عکس آفرینواره ‌محرم از 27 دی تا 2 بهمن ماه در گالری شهید‌آوینی، مجتمع فرهنگی هنری تویسرکان از ساعت 9 صبح تا 19 میزبان علاقه‌مندان است.

گفتنی است، 29 اثر از 21 عکاس سراسر کشور در این نمایشگاه عکس حضور دارد.

  
انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار