سفر نتانیاهو به آمریکا در ماه مارس سال جاری میلادی‎

نخست وزیر رژیم غاصب قدس در بیانیه ای رسمی اعلام کرد دعوت کنگره برای سفر به آمریکا را پذیرفته است‎.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از سایت رسمی نخست وزیری اسرائیل؛   نخست وزیر رژیم غاصب قدس در بیانیه ای رسمی اعلام کرد دعوت کنگره برای سفر به آمریکا را پذیرفته است‎.وی اعلام کرده است در ماه مارس سال جاری میلادی به آمریکا سفر می کند تا در مجلس نمایندگان آمریکا سخنرانی کند.

نخست وزیر اسرائیل در بیانیه خود اعلام کرده است در روز 12 اسفند در کنگره سخنرانی خواهد کرد. پیش از این اعلام شده بود وی در ماه فوریه به آمریکا سفر می کند. سفر وی در پاسخ به دعوت رسمی ولی غیر معمول جان بینر رئیس کنگره صورت می گیرد. نخست وزیر اسرائیل اعلام کرده است که در نشست سالانه کمیته امور عمومی آمریکا و اسرائیل - ایپک - نیزشرکت و سخنرانی خواهد کرد.

در بیانیه دفتر نتانیاهو امده است که سفر وی به آمریکا در 12 اسفند ، به او این فرصت را می دهد که از اوباما و کنگره و سنا به خاطر حمایت همه جانبه از اسرائیل قدردانی کند.همچنین منابع خبر ی مدعی شده اند که احتمال دیدار وی با باراک اوباما وجود دارد.
قرار است نخست وزیر رژیم غاصب قدس در 12 اسفند در کنگره سخنرانی ضد ایرانی داشته باشد. بینر رئیس کنگره هدف از دعوت نخست وزیر اسرائیل را سخنرانی وی در مورد اسلام افراطی و تهدیدات آن و خطر ایران (!)ذکر کرده بود.
بینر در نامه خود نوشته بود دعوت از نخست وزیر اسرائیل نشان می دهد که کنگره به امنیت اسرائیل و مردم آن (!)متعهد است.
گفتنی است جاش ارنست دیروز در کنفرانس خبری خود با اشاره به دعوت جان بینر گفت این دعوت ، توسط سران کشورها صورت می گیرد ، نه رئیس کنگره.وی افزود دعوت مستفیم جان بینر از نخست وزیر اسرائیل ، نقض پروتکل های تشریفات و دیپلماتیک سیاسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار