آتش تقی پور در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

در " آخرین‌بازی" با پشت پرده فوتبال آشنا شدم / ناهنجاری‌ها و آفت‌ها باید از طریق هنر نمایش داده شود

بازیگر سریال "آخرین بازی" گفت: ای کاش سریال‌هایی مثل " آخرین بازی " که به مسائل پشت پرده می‌پردازد در تمام موضوعات و زمینه‌ها ساخته شود و آفت‌ها و ناهنجاری‌های جامعه از طریق هنر، نمایش داده شود.

آتش تقی پور بازیگر سریال «آخرین بازی» در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: ای کاش سریال‌هایی مثل " آخرین بازی " که به مسائل پشت پرده می‌پردازد در تمام موضوعات و زمینه‌ها ساخته شود و آفت‌ها و ناهنجاری‌های جامعه از طریق هنر، نمایش داده شود.

وی افزود: من وقتی در این سریال بازی کردم با پشت پرده فوتبال آشنا شدم و از اتفاقات عجیب و غریب آن هم متعجب شدم و فهمیدم سیاست‌هایی بر آن حاکم است و آدمهای عادی به راحتی توسط برخی از  افراد کلاهشان برداشته می‌شود.

تقی پور عنوان کرد: من از ابتدا موضوع سریال را نمی‌دانستم و انگیزه‌ام از حضور در آن،  "سهیلی زاده" کارگردان  و "علیزاده " تهیه کننده بود چون به آنها اعتماد دارم  و می‌دانم که تهیه‌کننده‌ای مثل  علیزاده در کار بی محتوا شرکت نمی‌کند.

بازیگر "آخرین بازی " افزود: حرفهایی که در این سریال گفته می‌شود هشدار است و نشان می‌دهد هر کجا پول هست قدرت هست و آدمهای رذل و پست هم حضور دارند.

وی در خصوص نظر مردم درباره‌ی این سریال گفت: وقتی سریال جلوتر برود مسلما نظرات شخصی خواهد شد و مخاطبان آن را خواهند پسندید.

تقی پور با اشاره به اینکه این سریال دوم سهیلی زاده با محوریت فوتبال است گفت: قاعدتا باید کار دوم بهتر از اولی باشد.

تقی پور خاطر نشان کرد: هر کسی در سریال "آخرین بازی" سر جای خود قرار داشت و همه انتخاب‌‌ها به خوبی و درست صورت گرفته بود، به نظر من سهیلی زاده به خوبی از بازیگران بازی می‌گرفت و کار را اداره می‌کرد.


انتهای پیام/ رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار