پس از پیروزی بارسا مقابل اتلتیکو:

انریکه: بازیکنانم اصلا به داور اعتراض نمی‌کنند

سرمربی بارسلونا می‌گوید: بازیکنانش به داور اعتراض نمی‌کنند.

انریکه: بازیکنانم اصلا به داور اعتراض نمی‌کنندبه گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا در مرحله‌ نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی اسپانیا در دیدار رفت به مصاف اتلتیکو‌مادرید رفت و موفق شد در ورزشگاه نیوکمپ‌ با تک گل مسی از سد رقیب عبور کند.
 
مسی تک گل بارسا را در دقیقه 85 از روی ضربه پنالتی که دروازه بان اتلتیکو مهار کرد، در برگشت گل کرد.

پیش از این کارشناسان زیادی از رفتار کاتالان ها در زمین تحت تاثیر قرار دادن داور انتقاد کرده بودند اما انریکه معتقد است بازیکنانش‌ به داور اعتراض نمی‌کنند.
 
وی در این خصوص گفت: در مقایسه با تیم‌های دیگر بازیکنانم اصلا به داور اعتراض نمی‌کنند شاگردان من سطح بسیار بالایی را دارند. داوران درک می‌کنند که در برخی از دقایق، بازیکنان سخت نظر داور را قبول می‌کنند انریکه معتقد است با این پیروزی تنها نیمی از راه را رفته‌اند و بازی برگشت قطعا دچار در دسر خواهند شد.

وی در این خصوص گفت: نتیجه بسیار خوبی کسب کردیم ما مجبور بودیم فشرده بازی کنیم تیم اتلکتیو  بسیار خشن و تدافعی بازی می‌کند و در ضد حملات عملکرد خوبی دارند اما با تمام این حرف‌ها ما با کنترل بازی و مدیریت به پیروزی دست یافتیم. از نتیجه بدست آمده بسیار خوشحالم حالا به صعود بسیار خوش بین هستم با این نتیجه می‌توانیم راحت‌تر برای بازی برگشت آماده شویم ما در ورزشگاه ویسنته‌ کالدرون‌ هم به دنبال پیروزی هستیم با تلاش سعی خواهیم کرد  به یک پیروزی پر گل دست یابیم. از حریف و مربیش شناخت خوبی داریم در بازی برگشت تساوی هم برای ما نتیجه خوبی خواهد بود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار