تبریز؛

افزایش 5/19 درصدی طلاق ثبت شده در 9 ماهه سال جاری در شهرستان اهر

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، از افزایش 5/19 درصدی طلاق ثبت شده در 9 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته در شهرستان اهر خبر داد.

نیک نظر، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز، گفت: به علت نبود دفتر ثبت طلاق در شهرستان های کلیبر، هوراند، ورزقان و خداآفرین طلاق های این شهرستان ها نیز در شهرستان اهر ثبت می شود که با احتساب این ها 5/19 درصد افزایش طلاق را نشان می دهد.

وی، افزود: در این مدت با افزایش 42 مورد طلاق ثبت شده به 257 مورد رسید که در مدت مشابه سال گذشته ( 9 ماه ) 215 مورد بود.رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، گفت: میانگین سن طلاق مردان 72/33 سال و میانگین سن طلاق زنان 25/28 سال می باشد.

وی، گفت: 77 درصد طلاق ها در شهرها و 23 درصد طلاق ها در روستاهاست.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، افزود: بیشترین طلاق ها در آذرماه با 42 مورد ثبت و کمترین طلاق ها در خردادماه با 19 مورد ثبت می باشد.

نیک نظر، گفت: شهرستان اهر با احتساب سایر شهرستا ن های منطقه ارسباران در ثبت طلاق در بین شهرستان های استان آذربایجان شرقی در رتبه 6 قرار دارد.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، گفت: در همین مدت ( 9 ماه ) ازدواج در شهرستان اهر کاهش یافته است.

وی، گفت: در 9 ماهه امسال یک هزار و 155 مورد ازدواج ثبت شده است که در 9 ماهه سال گذشته یک هزار و 342 مورد ثبت شده است که می توان گفت 187 مورد ازدواج کاهش یافته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان اهر، گفت:  بیشترین ازدواج ثبت شده در فروردین ماه با 185 مورد و کمترین ازدواج شده در آذرماه با 49 مورد می باشد.

وی، افزود: میانگین سن ازدواج مردان 5/27 سال و میانگین سن ازدواج زنان 5/22 سال می باشد.

نیک نظر گفت: شهرستان اهر در ثبت ازدواج در بین شهرستان های استان آذربایجان شرقی در رتبه 4 قرار دارد.
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.