عزیزی : هر دو تیم از شرایط یکسانی برخوردار بودند / بهتر بود با تیم ژاپن بازی می کردیم

سرمربی تیم شهرداری تبریز گفت : به نظر من آمادگی بازیکنان تیم پرسپولیس نیز با تیم ما یکسان بود ولی توانستیم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذاریم.

خداداد عزیزی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره بازی دوستانه مقابل تیم پرسپولیس اظهار داشت : بازی خوبی بود و هردو تیم از لحاظ تاکتیک در یک سطح بودند و در حال حاضر تمرینات بدنسازی را دنبال می کنند.

وی بیان کرد: به نظرم بهتر بود تیم ملی فوتبال کشورمان با حریفی چون ژاپن روبرو می شد چراکه بازی در مقابل تیم عراق می تواند سخت باشد و شانس اوت شدن آنها نیز زیاد خواهد بود.

وی تصریح کرد : در کل تیم ملی فوتبال کشورمان  تا به اینجا شانس زیادی داشته که در مقابل قطر و امارات نباخته است چرا که این 2 تیم از هر لحاظ قوی هستند .

عزیزی درباره گل سردار آزمون بیان کرد : آزمون گل بسیار زیبایی را به ثمر رساند اما امیدوارم این گل شانسی نبوده باشد و اگر با این حرف من افرادی ناراحت می شوند مهم نیست چرا که سالهاست در فوتبال خوردیم و خوابیدیم و به نظر من باید در فوتبال تلاش کرد نه اینکه با رابطه بمانیم!

وی تصریح کرد : من یک فرد ایرانی هستم اما می توانم با صراحت بگویم که از بازی فوتبال امارات لذت بردم و شماره 10 این تیم بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشت. همانطور که نظاره گر هستیم در گذشته تنها علی کریمی بود که یک استادیوم را دریبل میزد و در آن سو تنها تهامی بود که به گفته خودش 17 بازیکن را دریبل می زد ، اما الان تیم ملی فوتبال کشورمان باید 10 نفره دفاع کند گل نخورد !

وی بیان کرد: در فوتبال حرف اول را رابطه می زند و این مسئله باعث می شود که مردم از بازی های فوتبال لذت آنچنانی نبرند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عزیزی ، پرسپولیس ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوب
۰۹:۲۳ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
این نظر دادن را برای چی گذاشتید درحالی که من ده تا نظر را فرستادم ولی شما چاپ نکردید.چرا امثال عزیزی حرفشون را میزنن ولی من نوعی نمیتوانم از سردار آزمون دفاع بکنم. لطفا با انصاف باشید.
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۰۲:۵۷ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
چیه با رابطه بازی تیم گرفتی اگه گل سردار شانسی بود جلوی کره و عراق چی اونا هم شانسی بود .آقای عزیزی در اصل گل شما به استرالیا شانسی بود و اگه دعایی ملت پر افتخار ایران نبود نمیتونستی گل بزنی . بزرگترین گناه حسودی کردن هست .انشاالله سردار جمعه به عراق هم گل میزنه تا شما به همون تیم دسته دومی ات برسی. (پسر خاله سردار)
Iran (Islamic Republic of)
سردار
۰۲:۵۰ ۰۲ بهمن ۱۳۹۳
آقای عزیزی چه عجب بالاخره یک تیم بهت دادن چیه نکنه شانسی گرفتی . از آقای شفیع بعید بود کسی را تو برنامش آورد که ده ساله تیمی نزدیکش هم نشده. اونوقت یارو نشسته کارشناسی هم میکنه. سردار جمعه گل میزنه آقای عزیزی شما هم بشین ویا برو فدراسیون گریه بکن.