نظر مردم درباره تشخيص عطر و ادکلن اصلی از تقلبی

با شنيدن کلمه «عطر» يا «ادکلن»، اولين سوالي که معمولا به ذهن مي رسد و براي افراد از اهميت بالايي برخوردار است، اصلي بودن و با کيفيت بودن عطر يا ادکلن است. سوالي که ظاهرا براي مردم بي جواب مانده است و از رسيدن به جواب منطقي براي آن به طور کامل(!) نااميد شده اند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، با شنيدن کلمه «عطر» يا «ادکلن»، اولين سوالي که معمولا به ذهن مي رسد و براي افراد از اهميت بالايي برخوردار است، اصلي بودن و با کيفيت بودن عطر يا ادکلن است. سوالي که ظاهرا براي مردم بي جواب مانده است و از رسيدن به جواب منطقي براي آن به طور کامل(!) نااميد شده اند.

ماهي 10 هزار تومان عطر مي خرم ولي خيلي ناراضي ام

همين که عطرش را از جيبش در مي آورد و به لباس اش مي کشد، خودم را به او مي رسانم و مي پرسم که عطرتان تقلبي است يا اصلي، مي گويد: اين ها که بعيد است اصلي باشد؛ چراکه اصلا ماندگاري ندارد.او که تقريبا ماهي 10 هزار تومان بابت خريد عطر خرج مي کند، مي گويد: فکر نمي کنم با 100 هزار تومان ادکلن اصلي پيدا شود وگرنه قطعا آن را مي خريدم چون 7 يا 8 ماهي استفاده مي شود، ولي ادکلن اصلي نبايد کمتر از 200 هزار تومان باشد. با اين حال، من از عطرهاي فعلي خيلي ناراضي ام چون اصلا ماندگاري ندارد.

عطر و ادکلن نمي خرم چون تقلبي و حساسيت زاست

آقاي حکيمي از عطر و ادکلن استفاده نمي کند چراکه بيشتر آن ها را تقلبي و حساسيت زا مي داند. او در پاسخ به اين سوال که راه تشخيص عطر اصلي از تقلبي چيست، مي گويد: مانند بيشتر مصرف کنندگان عطر و ادکلن که از راهکارهاي تشخيص عطر و ادکلن اصلي از تقلبي بي اطلاع هستند، من هم اطلاع زيادي ندارم و به نظرم خيلي سخت است!

تشخيص عطر اصلي از تقلبي غير ممکن است

تقريبا 20 ساله به نظر مي رسد و با دوستش قدم مي زند. او درباره استفاده از عطر و ادکلن مي گويد: هرچند استفاده از عطر باکلاس است اما من خيلي استفاده نمي کنم. او درباره قيمت ادکلن هاي اصلي مي گويد: بايد 60 تا 70 هزار تومان باشد البته فکر مي کنم که تشخيص اصلي بودن شان، کاري غير ممکن باشد.

ترجيح مي دهم که تقلبي بخرم

آخرين بار 8 يا 9 ماه پيش بوده که ادکلن خريده است. اين جوان در پاسخ به اين که ادکلن اصلي خريده يا تقلبي، مي گويد: تقلبي خريدم چون اصلي هايش گران است و براي خريد عطر و ادکلن هاي اصلي بايد خيلي دست به جيب شد. به نظر اين جوان 21 ساله، قيمت ادکلن هاي اصلي از 300 يا 400 هزار تومان شروع مي شود و به همين دليل او ترجيح داده است که با 20 هزار تومان يک ادکلن تقلبي بخرد. او در پايان صحبت هايش مي گويد: اصلا از کجا معلوم که همان ادکلن 300 هزار توماني اصلي باشد! / خراسان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار