اشتیلیکه: امیدوارم شاگردانم تحت فشار قرار نگیرند

سرمربی کره جنوبی در آستانه دیدارش مقابل ازبکستان می‌گوید امیدوار است تیمش به لحاظ روانی آماده باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال کره جنوبی که به عنوان صدرنشین از گروه A به دور یک چهارم صعود کرد روز پنج شنبه به مصاف تیم ازبکستان تیم دوم گروهBخواهد رفت. اشتیلیکه سر مربی تیم کره از آمادگی سان هیونگ مسن برای این دیدار خبر داد. سان ستاره تیم فوتبال لورکوزن در طول دیدار تیمشان مقابل استرالیا در نیمه دوم مصدوم و تعویض شد.

سر مربی آلمانی کره جنوبی در خصوص این دیدار گفت: از نظر ما سان برای بازی مقابل ازبکستان آماده است. هر چند که او در 10 روز گذشته بیمار بود، اما کم کم   آمادگی خود را بدست آورد. حتی اگر در بازی فردا هم به میدان برود مطمئن نیستم که بتواند 90 دقیقه بازی کند.

اگر آمار بازی مقابل استرالیا را نگاه کنید متوجه خواهید شد ما موقعیت‌های زیادی را به هدر دادیم و پاس‌های ناسالم زیادی داشتیم.  امیدواریم با حضورشان در صدر اشتباهاتمان کمتر شود. کره جنوبی در 3 بازی خود در مرحله‌ِ گروهی هیچ گلی دریافت نکرده است. سر مربی کره معتقد است انتظار هواداران از تیمشان بسیار بالا است.

وی در این خصوص گفت: انتظار هواداران از تیم ما بسیار بالا است و این یکی از دلایلی است که بازی مقابل عمان و کویت را خوب آغاز نکردیم و حتی ممکن بود در آن دیدارها شکست بخوریم. اما در دیدار مقابل استرالیا این فشاری از روی تیم ما برداشته شد و توانستیم به لحاظ ذهنی خود را به خوبی آماده کینم. اما بزرگترین نگرانی ما این است که این فشارها باز نگردد، اگر ما بتوانیم با همان ذهنیت به میدان برویم می‌توانیم ازبکستان را شکست دهیم. اگر بتوانیم آن ساماندهی و نظمی که در بازی مقابل استرالیا را داشتیم حفظ کنیم، حتما موفق خواهیم شد. اگر در تمام بازیهای این دو فاکتور داشته باشیم پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اشتیلیکه ، جام ملت ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار