عملکرد عنایتی خلاف تصورات قلعه نویی؛

زوج عنایتی - شهباززاده قطعی شد!

رضا عنایتی در شرایط خاصی به استقلال آمد زیرا قلعه نویی سالها راضی به حضور وی در این تیم نبود اما این بازگشت به نفع سرمربی تیم تمام شده است.

زوج عنایتی - شهباززاده قطعی شد!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، رضا عنایتی در شرایط خاصی به استقلال آمد زیرا قلعه نویی سالها راضی به حضور وی در این تیم نبود اما این بازگشت به نفع سرمربی تیم تمام شده است.

این مهاجم در حالی موفق به بازگشت به استقلال شد که سالهاست قصد دارد با پیراهن این تیم به فوتبال خود ادامه دهد اما هر بار با ممنوعیتهایی مواجه می شود که اعلام شده اکثر آنها نیز از سوی قلعه نویی صورت گرفته است که اجازه حضور این بازیکن را صادر نمی کرد اما اینبار اوضاع متفاوت پیش رفت.

گفتنی است این بازیکن در حالی به استقلال آمد که برخی اعتقاد داشتند که اعضای این تیم یک سهمیه تیم را از دست دادند زیرا این بازیکن پا به سن گذاشته است و نمی تواند مشکلات خط حمله استقلال را حل کند.

این در حالی است که قلعه نویی نیز به این موضوع شک کرده بود اما این مهاجم در اردوی استقلال کاملا آماده و سرحال نشان داده است طوریکه نظر مثبت قلعه نویی را کاملا به خود جلب کرده است و سرمربی تیم از وی به عنوان آماده ترین بازیکن تیم یاد کرده است که قرار شده در خط حمله تیم مشکلات عدم گلزنی را سروسامان دهد تا از انتقادها کاسته شود.

شایان ذکر است قلعه نویی برنامه خط حمله تیمش را روی حضور عنایتی و شهباززاده تنظیم کرده است و قصد دارد که از ایندو بازیکن در خط حمله بهره و استفاده لازم را ببرد و این دو بازیکن از حالا نفرات ثابت تیم هستند.

انتهای پیام/
برچسب ها: عنایتی ، حمله ، رضایت ، زوج ، عملکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار