تست پزشکی هلمکه مشکل ساز شد؛

بازیکنی که مصدوم بوده است!

اعضاي تيم استقلال براي براي خريد بازيکن خارجي بلاش کردند و هلمکه را جذب کردند اما اين بازيکن با اوضاع نامناسبی مواجه شد.

بازیکنی که مصدوم بوده است!به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، و طبق شنیده های ما از منابع غیر رسمی، بازيکن خارجي تيم استقلال زماني که وارد اين تيم شد قلعه نويي و ديگر اعضاي تيم از اين اتفاق خرسند شدند که يک بازيکن خوب و آماده را جذب کردند اما اين اتفاق خيلي زود طور ديگري تغيير کرد زيرا اين بازيکن مورد نظر استقلال نبود.

گفتني است استقلالي ها بدون تست پزشکي وارد اين تيم شد و حتي در اين خصوص حواشي زيادي براي اين تيم ايجاد شد و حتي پزشک تيم نيز در اين خصوص سکوت کرد تا مشکلات در اين خصوص بيشتر شود.

اين در حالي است که مسوولان تيم استقلال در اين مورد موضع گرفتند و اعلام داشتند که استقلال از خريد اين بازيکن رضايت دارد و قرار است اين بازيکن تيم را با شرايط خوب همراهي کند اما اين طور نشد.

شايان ذکر است استقلاليها پس از مدتها دوري اين بازيکن را در اختيار گرفتند و وي در تمرينات خود را به مربيان معرفي کرد اما هلمکه نه تنها آماده نبود بلکه سريعتر از حد تصور حضور در تمرينات تيمي را از دست داد و با مصدوميت جدي مواجه شد.

شنیده می شود این بازیکن از ابتدا مصدوم بوده و با چند جلسه تمرین این موضوع نمایان شد زیرا این بازیکن بدون هیچ برنامه ای جذب شد و این موضوع استقلال را دچار مشکل کرد زیرا این تیم در حال حاضر سهمیه خود را از دست داده است و مربیان باید در انتظار بهبودی وی بمانند که زمانش مشخص نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۵۰ ۰۱ بهمن ۱۳۹۳
گندش بزنم این شانس و طرز تفکرات آقایون رو که ندیده و نشناخته بدون تست پزشکی اینجور بازیکنا ر میارن...
آخرین اخبار