رجبی‌دوانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

انحراف "ایدوئولوگ‌های جریان اصلاحات" از باورهای شیعی/ از اقدام روزنامه "مردم امروز" تعجب نکردم

پژوهشگر تاریخ اسلام با اشاره به اقدام دین‌ستیزانه روزنامه "مردم امروز"، گفت: من از اقدام روزنامه "مردم امروز" تعجب نکردم؛ اگر این روزنامه چنین کاری نمی‌کرد، جای تعجب بود.

"محمدحسین رجبی‌دوانی" پژوهشگر تاریخ اسلام در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اقدام مجله "شارلی ابدو" در انتشار کاریکاتور موهن علیه پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: اقدام وقیحانه نشریه پلید فرانسوی، نشان از ضعف و استیصال غرب و مغلوب دیدن خود در برابر فرهنگ با عزمت اسلام و خوف از تجدید مجد و عظمت آن است.

وی افزود: غرب به جهت احساس وحشت از عظمت اسلام و مسلمین به ابزاری روی آورده است که اجداد عقب‌مانده آن‌ها در مقابل اسلام استفاده می‌کردند.

رجبی‌دوانی در ادامه صحبت‌هایش گریزی هم به اقدام دین‌ستیزانه روزنامه "مردم امروز" زد و گفت: من از اقدام روزنامه "مردم امروز" تعجب نکردم؛ اگر این روزنامه چنین کاری نمی‌کرد، جای تعجب بود.

وی افزود: ما جریان اصلاح‌طلبی را در آغاز و با خوش‌بینی، یک نوع عقیده و روش برای اداره کشور و حضور در عرصه سیاسی می‌دانستیم اما حوادث و روند قضایای چند سال اخیر نشان داده است که این جریان، یک جریان منحرف فکری و اعتقادی برای رساندن غرب به آمال و آرزوهایش است.

وی ابراز کرد: جالب است که اگر به واکنش‌های درون جریان اصلاحات نسبت به اقدام روزنامه "مردم امروز" نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که این‌ها نمی‌گویند چرا نسبت به مقدسات خیانت شده بلکه می‌گویند این عمل صرفا یک "کار غیرحرفه‌ای" بوده است.

پژوهشگر تاریخ اسلام تأکید کرد: از زمانی که جریان اصلاح‌طلب در دوره 8 ساله حاکمیت خود وارد عرصه اجرایی کشور شد، با استفاده از رسانه‌های گسترده که معلوم‌ هم نبود از کجا تغذیه می‌شوند، بنایش را بر محو ارزش‌ها گذاشت.

وی گفت: اگر به دوران سیاه اصلاحات نگاهی بیندازیم، خواهیم دید که به شهادت‌طلبی، استقلال و ایمان داشتن به ارزش‌ها هجمه‌های زیادی شد و در نهایت گستاخی عنوان کردند که چون پیغمبر(ص) در جنگ‌های صدر اسلام، کسانی از "بنی‌امیه" را کشته بود، لذا بنی‌امیه حق داشت که انتقام بگیرد و با امیرالمؤمنین(ع) درگیر شود و حتی واقعه کربلا را پدید بیاورد.

رجبی‌دوانی با ذکر این مطلب که بسیاری از دست‌اندرکاران و مسئولان نظام متوجه این بعد خائنانه جریان اصلاحات نشدند، اظهار داشت: بسیاری از ایدوئولوگ‌های جریان اصلاحات،‌ انحراف خود از باورهای شیعی و ارزش‌های الهی را کاملا نشان دادند.

وی در همین‌باره افزود: محمد خاتمی در سال 80، برای جذب آرای اهل تسنن و برخلاف تمام باورهای شیعی منظور از کلمه "مولا" در حدیث "من کنت مولا فهذا علی مولا" را محبت و دوستی عنوان و ولایت و رهبری را انکار کرد و متأسفانه این صحبت‌ها با برخوردی از سوی شورای نگهبان، علما و مراجع مواجه نشد.

رجبی‌دوانی خاطرنشان کرد: اصلاح‌طلبان به دنبال بیگانه کردن مردم با ارزش‌ها و سوق دادن جامعه به سمت غربی‌ها هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۱۸:۲۳ ۳۰ دی ۱۳۹۳
مرگ بر خائنین به نظام مقدس اسلامی و تفرقه اندازها و دشمن شادکن ها
آخرین اخبار