رحمانی فضلی در جمع خبرنگاران:

سیستمهای نرم‌افزاری پلیس راهور با دیگر کشورها برابری می‌کند / تعداد دوربینهای کنترل ترافیکی به انداز کافی نیست

وزیر کشور گفت:تعداد دوربین های هوشمند و کنترل تخلفات در جاده های کشور به اندازه کافی نیست و در تلاش هستیم تجهیزات جاده ای را افزایش دهیم.

به گزارشخبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در حین بازدید از امکانات مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در جمع خبرنگاران، گفت: توفیقی شد که از مجموعه پلیس راهور ناجا بازدید صورت گیرد و مشخص شد که نیروهای موجود و فعال و با اراده در حوزه کاری آموزش لازم را دیدند و امکانات مجموعه خوب بوده و متناسب با پیشرفت تکنولوژی تجهیزات به پلیس اضافه شده است.

وی با اشاره به تعداد دوربین های هوشمند و کنترل تخلفات، بیان کرد: تعداد دوربین های هوشمند و کنترل تخلفات در جاده های کشور به اندازه کافی نیست و در تلاش هستیم تجهیزات جاده ای را افزایش دهیم چرا که  وجود دوربینهای هوشمند بعد از مدتی منجر می‌شود در مدت زمان کوتاهی رانندگان با سیستمهای هوشمند خود را تطبیق دهند و تخلفاتشان نیز کمتر شود.

رحمانی فضلی تصریح کرد: وزارت کشور برای نخستین بار پیشنهاد کمک مالی برای تهیه و نصب تجهیزات لازم در شهرهای مهم و مرزی کشور را در قانون بودجه سال 94 به مجلس ابلاغ کرده است.

وزیر کشور در پایان با اشاره به اینکه راهنمایی و رانندگی موفقترین سازمانی بوده که در جهت کاهش تلفات جاده‌ای نقش بسزای ایفا کرده است، عنوان کرد: بحث کاهش تلفات جاده‌ای تنها به راهنمایی و رانندگی مربوط نمی‌شود بلکه کمک و همکاری سایر دستگاهها از جمله خودروسازان برای کاهش تلفات لازم است.

انتهای پیام/
برچسب ها: پلیس ، راهبر ، راهنمایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار