طرح B آرسنال موفقیت آمیز بود

تیم آرسنال موفق شد با اجرای طرح B منچستر سیتی تیم دوم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس را شکست دهد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت، پیروزی 2برصفر آرسنال مقابل منچستر سیتی، شیرین ترین نتیجه فصل را برای آرسن ونگر رقم زد شاگردان ونگر موفق شدند با ارائه یک بازی تدافعی، حفظ مالکیت توپ و نفوذ مهاجمان به خط دفاع حریف،‌مقتدرانه از سد منچستر سیتی بگذرند. تیم آرسنال طی 7 سال گذشته همواره نتایج ضعیفی مقابل شش تیم بزرگ انگلیسی بدست آورده بود آنان حالا طرح B خود را به اجرا گذاشته و به یک پیروزی با ارزش در خانه سیتی رسید.

گل‌های سانتی کازورلا و اولیور ژیرود توپچی‌ها را به پیروزی رساند ونگر در پایان بازی گفت: امروز همه بازیکنان وظایف خود را به نحو احسنت انجام دادند بازی بزرگی مقابل منچستر سیتی انجام دادیم و به ثمر رساندن اولین گل موجب شد روحیه بازیکنان آرسنال بالا رود.

ونگر در ادامه افزود: بسیاری از بازیکنان 2یا3 ماه گذشته به دلیل مصدومیت دور از ترکیب تیم بودند اما توانستند هماهنگی لازم را خیلی زود بدست آورند.

** آنری: آرسنال یک رهبر در میانه زمین کم دارد

تیری آنری اسطوره سابق باشگاه آرسنال کار خود را به عنوان مفسر ورزشی در شبکه اسکای اسپرتس آغاز کرد و در اولین تجربه به تحلیل بازی آرسنال – منچستر سیتی پرداخت. به عقیده آنری37 ساله، آرسنال یک رهبر قدرتمند در میانه زمین کم دارد آنان باید بازیکنی مانند پاتریک ویرا و یا گیلبرتو سیلوا را به خدمت بگیرند تا قادر به رقابت برای کسب قهرمانی در لیگ برتر انگلیس باشند.

لازم به ذکر است آرسنال طی 11 سال گذشته موفق نشد عنوان قهرمانی را به آنفیلد ببرد و نتایج کسب شده تا به اینجا هم نشان می‌دهد امیدی به صدرنشینی آنان در فصل 2014-2015 نیست.

آنری در ادامه افزود: بازی‌های آرسنال به شکلی پیش می‌رود که تصور می‌کنید قرار گرفتن در جمع 4 تیم نخست جدول هم آنها را خوشحال می‌کند اما با توجه به شناختی که از آرسن ونگر و هیأت مدیره آرسنال دارم می‌دانم همگی خواستار رسیدن به قهرمانی هستند آرسنال اختلاف امتیاز زیادی با تیم صدرنشین ندارد، هم اکنون در جایگاه پنجم جدول رده بندی هستند اما یک مهره کلیدی کم دارند بازیکنانی مانند پاتریک ویرا و یا گیبرتو سیلوا قادر هستند هر کاری برای تیم انجام دهند چنین بازیکنانی امتیاز آور هستند، آیا آرسنال بازیکنی با این خصوصیات در اختیار دارد؟ فکر نمی‌کنم.

انتهای پیام/

برچسب ها: آرسنال ، سیتی ، انگلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار