دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی؛

هتک حرمت مذاهب و ادیان در نزد همه ملت‌ها محکوم است

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی گفت: جریانات حاکم بر کشورهای اسلامی و قتل و غارت کیان و نوامیس مسلمین به دست گروه‌های بی‌اصل و ریشه افراطی و تکفیری مورد تایید نیست لذا هتک حرمت مذاهب و ادیان در نزد همه ملت‌ها محکوم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران، نادر مقدسی صبح امروز در نشست هفتگی اعضای این حزب در اراک با بیان اینکه هتک حرمت مذاهب و ادیان را نمی‌توان آزادی بیان دانست، اظهار داشت: انتشار کاریکاتوری موهن علیه رسول مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) در نشریه فرانسوی، قلوب بیش از یک میلیارد و نیم مسلمان جهان را جریحه‌دار کرد.

وی با بیان اینکه  با وجود روشن بودن ماهیت حوادث و تحولات اخیر و با توجه به قرینه‌های منطقی موجود آنچه مسلم است اینکه حوادث اخیر در فرانسه که بهانه‌ای برای شروع موج جدید اسلام هراسی است افزود: بیش از هر چیز نتیجه سیاست ناصواب و بی‌سرانجام سران کشورهای غربی برای تروریست پروری در حوزه جهان اسلام است که با هدف کاهش حوزه نفوذ دین رحمت و مهربانی صورت می‌گیرد.

مقدسی با بیان اینکه هتک حرمت مذاهب و ادیان در نزد همه ملت‌ها محکوم است، اظهار داشت: جریانات حاکم بر کشورهای اسلامی و قتل و غارت کیان و نوامیس مسلمین به دست گروه‌های بی‌اصل و ریشه افراطی و تکفیری، آتش افروخته شده به دست همین دشمنان قسم خورده است که دامن خود آنها را نیز گرفته و شعله‌های آن در حال سوزاندن خانمان همه ملت‌ها است.

دبیر حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: اگر به آیین اسلام از ابعاد مختلف نگاه شود خواهیم دید که سراسر این آیین مقدس به مسائلی مانند مهربانی، محبت و دوستی اشاره شده و اتفاقات رخ داده در غرب ربطی به اسلام و پیامبر بزرگوار ما ندارد.

وی با اشاره به حوادث اخیر فرانسه گفت: آنچه که در اروپا رخ داده توسط همین گروه‌های تکفیری صورت گرفته و غرب باید به جای توهین و اتهام زدن به مسلمانان حمایت خود را از این گروه‌ها بر دارد.

مقدسی در پایان بیان داشت: حزب موتلفه اسلامی استان مرکزی، ضمن اظهار تأسف از حوادث تروریستی روی داده در همه نقاط جهان از جمله پاریس، اقدام مزورانه و تحریک‌آمیز نشریه «شارلی ابدو» در توهین مجدد به ساحت نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) را محکوم می‌کند و از همه مسلمین جهان می‌خواهد تا با هوشیاری و زمان ‌شناسی، نسبت به محکومیت این اقدامات و تبیین دقیق پشت صحنه آنها اقدام کرده و خطر گسترش افراط‌گرایی را به سهم خود کاهش دهند.


انتهای پیام/ق

برچسب ها: موتلفه ، اراک ، فرانسه ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.