الهه حصاری در برنامه «یک فیلم یک سلام»:

با عشق شما را به دیدن فیلم پر عشق «داره صبح می‌شه» دعوت می‌کنم

الهه حصاری گفت: این فیلم واقعا جالب است چون در مورد قضاوت و عشق ساخته شده ولی هر چند که عشق کمرنگ شده است اما با عشق شما را به دیدن این فیلم پر عشق دعوت می‌کنم.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ نشست مطبوعاتی فیلم «داره صبح می‌شه» با حضور فردین خلعتبری آهنگساز،  یلدا جبلی کارگردان و رویا نونهالی و الهه حصاری بازیگر این فیلم عصر امروز در پردیس ملت برگزار شد.

رویا نونهالی پس از خیر مقدم به اصحاب رسانه گفت: جای شکی نیست که من قصه فیلم را دوست داشتم و اشتیاقم برای قبول کردن کار به خاطر قصه فیلم بیشتر شد. بعد از اینکه فیلم را دیدم راضی تر از زمان فیلمبرداری بودم.

وی افزود: زیاد فکر کردن به نقش متفاوت مثل فکر نکردن، می‌تواند به نقش ضربه بزند این فیلم غیر از مخاطب خاص مخاطب عام را هم به سینما می‌کشاند.

رویا نونهالی عنوان کرد: شعار این فیلم این است که «هرگاه چیزی را داشتی و باز دلت برایش تپید این عشق است».

یلدا جبلی کارگردان فیلم پس از سخنان نونهالی گفت: فیلم «داره صبح می‌شه» در ابتدای دی به صورت قصه‌های متوالی شروع شد و به هم گره خورد.

وی افزود: ما در این فیلم با 4 قصه مواجهیم که از یک شب تا صبح به صورت موازی دنبال می‌شود. این فیلم به مخاطب بسیار با حوصله و باهوش نیاز دارد تا با آن همراه شود.

جبلی افزود: یک سری هنرمند را برای این فیلم می‌شناختم که توانایی و قابلیت بازی در این فیلم را داشتند. باید بگویم با وجود این بازیگرانی که روبروی دوربین من بازی کردند از طرف خداوند یک اتفاق فراتر از معجزه رخ داده است این فیلم عواطف از یاد رفته را به مخاطب یادآوری می‌کند.

جبلی خاطرنشان کرد: هیچوقت به این فکر نکردم که برای چه گروهی فیلم می‌سازم چون خود فیلم مسیرش را پیدا می‌کند این فیلم کاملا دیالوگ محور است و جاذبه فیلم به ارتباطات بازیگران آن برمی‌گردد.

فردین خلعتبری گفت: من علاوه بر مسئولیت موسیقی فیلم در کار طراحی صحنه هم دخالت داشتم این کار تجربه خوبی بود و من متوجه شدم طراحی صحنه مصیبت‌های زیادی هم دارد.

وی افزود: بازیگران خوبی در پروژه حضور داشتند که این همکاری را دوست داشتنی می‌کرد و باید بگویم اولین تجربه طراحی صحنه من در این فیلم بود.

خلعتبری در ادامه بیان کرد: باید جشنواره به تمام جزئیات، عوامل تشکیل دهنده و فیلم‌های اول نگاه بیشتری داشته باشد و مورد ارزیابی قرار دهد چون زحماتی که کشیده شده است با فیلم‌های بخش سودای سیمرغ هیچ فرقی نمی‌کند.

این آهنگساز تصریح کرد: به عنوان مثال فیلم «تنهای تنهای تنها» از همه لحاظ عالی بود ولی به درستی دیده نشد و این ضعف جشنواره است.

وی همچنین اظهار داشت: این فیلم اگر  نمایش داده شود فرصت تبلیغ برای خودش فراهم می‌کند.

خلعتبری در خصوص فیلم‌های هنر و تجربه گفت: سینمای هنر و تجربه یک اتفاق شگرف در سینمای ایران است. گیشه مهمترین موضوع سینما نیست بلکه مهمترین موضوع اقتصاد سینماست. این فیلم در گیشه نسبت به تولید فروش خوبی خواهد داشت.

خلعتبری در پایان گفت: من بین سینماگران و اهالی مطبوعات تفاوتی احساس نمی‌کنم ولی اصحاب رسانه نباید بگذارد که افرادی باعث بدنامی‌شان شود سال گذشته یک فیلم ساز پیشکسوت را بسیار ناراحت کردیم به طوریکه دلش شکست به نظر من باید مراقب انسان‌های سالخورده سینما باشیم.

الهه حصاری بازیگر این فیلم بیان کرد: این فیلم واقعا جالب است چون در مورد قضاوت و عشق ساخته شده ولی هر چند که عشق کمرنگ شده است اما با عشق شما را به دیدن این فیلم پر عشق دعوت می‌کنم.

حصاری در ادامه گفت: من در این فیلم نقش یک جوان عاشق که در شرف ازدواج است را بازی می‌کنم و از اینکه در کنار این اساتید حضور دارم بسیار خوشحالم؛ فیلم «داره صبح میشه» تجربه بسیار عالی بود و از اینکه جبلی به من اعتماد کرد و از وی ممنونم چون کار بسیار سختی بود.

وی اظهار داشت: حضور خلعتبری دلگرمی و آرامش به گروه می‌داد.من نقش گلی را داشتم و امیدوارم که کار خوبی شده باشد. این فیلم همه را جذب می‌کند چون همه ایرانی ها باهوش هستند.

پس از صحبت‌های عوامل فیلم پوستر فیلم که طراح آن ترلان لطفی زاده بوده است توسط رویا نونهالی رونمایی شد.


انتهای پیام/رس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار