«کافه سوال» بررسی می‌کند؛

خرید و فروش خدمت سربازان غائب آری یا نه؟

برنامه «کافه سوال» امشب، 27 دی با دعوت از اسماعیل کوثری رئیس کمیته نظامی مجلس و عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فروش خدمت سربازی غائبین را به بحث می گذارد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شبکه دو، برنامه «کافه سوال» امشب، 27 دی با دعوت از اسماعیل کوثری رئیس کمیته نظامی مجلس و عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی فروش خدمت سربازی غائبین را به بحث می گذارد.

سهیل سلیمانی گفت: دولت در لایحه بودجه سال 94 بندی را قرار داده که در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی، همه مشمولان خدمت وظيفه عمومی كه بيش از 10 سال غيبت دارند، با پرداخت جريمه مدت زمان غيبت می‌توانند معاف شوند.

وی افزود: این طرح با واکنش های مثبت و منفی از سوی نمایندگان مجلس و کارشناس مرتبط  مواجه شد و هنوز مشخص نیست سرانجام خرید و فروش خدمت سربازان غائب، این طرح پر هیاهو در مجلس چه خواهد شد؟

سلیمانی گفت: اسماعیل کوثری رئیس کمیته نظامی مجلس و عباسعلی منصوری آرانی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در برنامه امشب از ابعاد مختلف این طرح پیشنهادی و اعلام نظرهای متفاوتی که به همراه داشته ، صحبت خواهند کرد.

برنامه «کافه سوال» کاری از گروه اجتماعی شبکه 2 سیماست، این برنامه شنبه تا دوشنبه هر هفته از ساعت 20 و 50 دقیقه روی آنتن شبکه دو می رود. هومن ستوده و مژده لواسانی مجریان این برنامه گفتگو محور هستند.


انتهای پیام/ اس
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۱۰ بهمن ۱۳۹۳
خرید خدمت نوع تبعیض آشکارطبقاتی وبی انصافیست
آخرین اخبار