بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد

توهین ظالمانه و ددمنشانه به ساحت گرامی پیامبراکرم(ص) را محکوم می‌کنیم

دانشجویان دانشگاه شاهد به نمایندگی از جریان دانشجویی سراسر کشور در بیانیه خود اعلام کرد: جسارت و توهین به ساحت رحمت للعالمین، حضرت محمد مصطفی (ص) را به تمامی مسلمانان سراسر جهان تسلیت عرض می‌نماییم و این امر را محکوم می‌کنیم.

به گزارش حوزه احزاب و تشکل‌های باشگاه خبرنگاران، بیانیه انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد در واکنش کاریکاتور موهن نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو به شرح زیر منتشر شد.

توهین ظالمانه و ددمنشانه به ساحت گرامی پیامبراکرم(ص) و دهن کجی به برادران مسلمانمان در سراسر جهان، یقینا نه تنها حلاوت ولادت آن حضرت را به کام مسلمانان سراسر جهان تلخ کرد که مطمئنا اتفاقی دردآور و جراحت‌بار بر قلب مهدی موعود (عجل الله تعالی فرجه الشریف) نیز بود.

بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و به تبع آن در سراسر جهان که به لطف روشنگری اسلام و راهنمایی کشورهای مسلمانی چون ایران و در سایه لطف الهی و «حجته علی خلقه» (مهدی صاحب الزمان) در حال شکل‌گیری است و مراحل ابتدایی خود را پشت سر گذاشته است و اکنون زمان باردهی آن است، بی‌شک مورد غضب وهابیت و صهیونیست خونخوار قرار گرفته است.

تماشای پیشروی منطقی و برحق اسلام و تشیع نه تنها در بین کشورهای منطقه بلکه در سراسر جهان و محبوبیتی که این دین الهی به واسطه چراغهای راهی چون چهارده معصوم (علیها سلام) و به طور کلی‌تر، پیامبران الهی در طول تاریخ پیدا کرده است، قطع به یقین از سوی کفار صدر اسلام که امروزه در قالب حکومت‌های استکباری غرب و اروپا، وهابیون افراطی و گرایش‌هایی از صهیونیستها و سلفی‌های تندرو که بویی از خداوند و ایمان به اصول اولیه تمام ادیان الهی هم نبرده‌اند، قابل پذیرش نیست.

جای تعجب هم نیست که چرا برخی گروه‌های داعیه‌دار اسلام از بین اهل تشیع و تسنن، در مواجهه با این جنایات سکوت پیشه کرده‌اند؛ چراکه از شیعیان مرتبط با MI6 و سنی‌های مزدور آمریکا، چیزی جز این انتظار نمی‌رود؛ انتظار نمی‌رود در بزنگاه‌ها، تولی و تبری اسلامی را به منصه ظهور برسانند، همانطور که در مبارزه با عناصر خبیث و جنایتکار داعش به میدان نیامدند.

دانشجویان دانشگاه شاهد به نمایندگی از جریان دانشجویی سراسر کشور در بیانیه خود اعلام کرد: جسارت و توهین به ساحت رحمت للعالمین، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله و سلامه علیه) را با شرمندگی به خدمت ولی عصر (ارواحناله‌الفدا) و سپس به تمامی مسلمانان سراسر جهان تسلیت عرض می‌نماییم و در وحله دوم این امر را محکوم می‌کنیم.

گوش به فرمان ولی امر مسلمین سراسر جهان، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (دام ظله) آماده‌ایم جان خود را در مسیر اعتلای پرچم اسلام و بازپس‌گیری انتقام هتاکی به ساحت مقدس فرستاده بر حق الهی، حضرت محمد(ص) فدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.