سه هیئت تجاری و بازرگانی خارجی از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر و چراغهای روشنایی و تزئینی که زیباترین نمایشگاه صنعتی و هنری منطقه خاورمیانه محسوب می شود، بازدید کردند.

به گزارش سرویس اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران؛ طی دور روز گذشته هیئت های بازرگانی و تجاری کشورهای کره،روسیه و ارمنستان با حضور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از سالن ها و غرفه های نمایشگاهی ، بازدید کردند.

این هیئت های خارجی در حاشیه بازدید از نمایشگاه ، با تولید کنندگان ، تجار ، بازرگانان و انجمن های تولیدی لوستر ، گفت وگو کردند و وارد مذاکرات تجاری شدند.

قرار است فردا نیز یک هیئت خارجی دیگر از بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران بازدید کنند.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران با حضور و مشارکت صنعتگران و هنرمندان 200 شرکت داخلی و خارجی در 18 سالن نمایشگاهی، محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران در حال برگزاری است.

این نمایشگاه ترکیبی از روشنائی ، نور و زیبائی است و در آن انواع لوسترهای سقفی و دیواری ، لوسترهای مساجد و زیارتگاهها ، انواع چراغ های تزئینی منزل ، شمعدانی، چراغ های تزئینی شرکت ها ، ادارات و هتل ها ، چراغ های شهری ، چراغ های فضای باز ، مجسمه ها و تابلوهای تزئینی و صدها نوع دیگر از لوسترها و چراغ های روشنائی، به نمایش گذاشته شده است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند

در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران همچنین صنایع ، دستگاهها و تجهیزات مختلف مربوط به این صنعت نیز ارائه شده است.

بیست و دومین نمایشگاه بین المللی لوستر ایران امسال با استقابل چشمگیر شرکت های داخلی و خارجی مواجه شده است بطوری که در بخش داخلی بیش از 30 درصد و در بخش خارجی حدود 50 درصد افزایش صورت گرفته است.

این نمایشگاه، با هدف توسعه و افزایش تولید این صنعت درکشور ، افزایش راندمان تولید ، یافتن بازارهای جدید صادراتی ، افزایش صادرات ، آشنائی با نوین ترین صنایع و تجهیزات صنعت لوستر سازی جهان ، اشتغالزائی و توجه مسئولان به این صنعت ؛ برپا شده است.

گفتنی است صنعت لوستر سازی ایران که دارای سابقه طولانی است در سال های اخیر از رشد و توسعه مناسبی برخوردار بوده و در حال حاضر با لوسترهاي توليدي کشورهای ايتاليا، اسپانيا و چك قابل مقايسه و رقابت است و در حال حاضر بیش از ۸۰ درصد لوستر مورد نیاز کشور نیز در داخل تولید می شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار