جام‌جهانی هندبال 2015 - قطر؛

ملی پوشان هندبال بازی برده را واگذار کردند

تیم ملی ایران در اولین دیدار خود در جام جهانی 2015 قطر برابر تیم بوسنی تن به شکست داد.

گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم ملی هندبال کشورمان در نخستین دیدار خود در رقابت های جام جهانی در سالن 16000 هزارنفری لوسیل هندبال به مصاف تیم بوسنی رفت مجتبی جباری و فریدون زندی تماشاگران ویژه این دیدار بودند. تیم ملی ایران و بوسنی اولین حضورشان را در جام جهانی تجربه می کنند. الله کرم استکی، علیرضا موسوی، محمدرضا رجبی، امید سکناری، سجاد استکی، مجتبی حیدر پور و سعید برخورداری(دروازه بان) 7 بازیکنی بودند که به صلاح دید بوروت ماچک در ابتدای دیدار به  میدان رفتند.

  این دیدار به قضاوت کوبل کره ای آغاز شد. اله کرم استکی اولین گل بازی را به ثمر رساند. اما تیم کرواسی به سرعت بازی را به تساوی کشاند بازی پایاپای پیش میرفت که در دقیقه 10 با خطایی که روی خط زن ما انجام دادند بازیکن تیم بوسنی به مدت دو دقیقه اخراج شد. با چند واکنش زیبا که در نیمه اول از سعید حیدری راد دیدیم و تیم ما بازی را از تیمی گرفت که اکثر بازیکنانش درلیگهای اروپایی عضویت دارند. در پایان نیمه اول بازی با نتیجه 16 بر 12 به نفع ملی پوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم که انتظار میرفت ملی پوشان بازی نیمه اول را تکرار کنند. اما این تیم بوسنی بود که بازی رو خوب شروع کرد. دراگون مارکوویچ سرمربی تیم بوسنی با چند تعویض باعث شد که تیم ملی بوسنی بازی را در دست بگیرد بازیکنان تیم بوسنی با زدن 9 گل پیاپی کاملا نبض بازی را در دست گرفتند. بلاخره در دقیقه 10 نیمه دوم گل هفدهم ما توسط مجتبی حیدر پور به ثمر رسید.

در ادامه با زدن چند گل توسط استکی و رجبی بازی به نتیجه برابر 19 رسید. اما ملی پوشان هندبال نتوانستند نتیجه را حفظ کنند و با از دست دادن چند موقعیت خوب این بازیکنان بوسنی بودند که بازی را به نفع خود پیش بردند.  در پایان با نتیجه 30 به 25 تیم ملی کشورمان بازی را به تیم بوسنی واگذار کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار