در برنامه «یک فیلم یک سلام»؛

«حامد بهداد»: تماشاگر ترسو شده است/ «شایسته»: جایزه بهترین بازیگر را باید به «بهداد» بدهند

بازیگر فیلم «خانه‌ی دختر» گفت: من به کسانی که برای فیلم‌های کشورمان به سالن سینما می‌روند، ارادت دارم اما تماشاگران ترسو شدند.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران نشست «خانه‌ی دختر» با حضور  شهرام شاه حسینی، کارگردان؛ محمد شایسته، تهیه کننده؛ پگاه آهنگرانی، حامد بهداد، مانی شاه حسینی، امیرعلی نبویان، بازیگران این فیلم در پردیس ملت برگزار شد.
 
«حامد بهداد» بازیگر فیلم خانه دختر در این نشست عنوان کرد: اصولا من در روند حرفه‌ای فکر می‌کنم فقط باید کار کرد و در این صورت مشخص می‌شود که هنرمند چقدر رشد می‌کند و در طی چند سال کار با کسانی آشنا می‌شوم که دلیل همکاری در فیلم بعدی من می‌شود.
 
وی ادامه داد: شهرام شاه حسینی فیلمنامه را دیر به من داد اما از قصه‌ی کلی خبر داشتم و فقط جزئیات فیلمنامه را نمی‌دانستم.
 
بهداد تصریح کرد: من بیشتر با کارگردان و تهیه کننده‌‌ی فیلم در ارتباط هستم و وقتی با عوامل حرفه‌ای سینما مواجه هستیم، فیلم در مسیر حرفه‌ای‌اش حرکت می‌کند.
 
وی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر جمله‌ی ترغیب کننده‌ای برای دیدن فیلم، اظهار داشت: من به کسانی که به سالن سینما می‌روند و شعور رفتن به سینما را دارند و فیلم‌های کشورمان را می‌بینند، ارادت دارم اما تماشاگر ترسو شده و ما جسارت برخورد با سوژه را نداریم.
 
بهداد خاطرنشان کرد: خواهش می‌کنم مثل سابق در زمینه‌ی فرهنگ سینما ارتباط برقرار کنیم.
 
وی در خصوص شعار فیلم گفت: "هیچوقت یک چیزایی را به من نگو"، این شعار فیلم خانه‌ی دختر است.
 
محمد شایسته،‌ تهیه کننده‌ی فیلم در این نشست بیان کرد: من از این شعارها که برخی تهیه کننده‌ها می‌دهند را بلد نیستم. شک نکنید از فیلم ما استقبال خوبی می‌شود، چرا که شهبازی فیلمنامه‌ی درجه یک آن را نوشته است.
 
وی ادامه داد: متاسفانه جشنواره به کیفیت اهمیت نمی‌دهد و ما هم از آن آدمهایی نداریم که پشت فیلممان باشند. از این که هیات انتخاب فیلم ما را در بخش مسابقه برگزید، ممنونم، اما امیدی به جایزه ندارم.
 
شایسته تصریح کرد: ما کاندیدا خواهیم شد و جایزه بهترین بازیگری را باید به حامد بهداد بدهند.
 
شهرام شاه حسینی کارگردان فیلم خانه دختر گفت: رنگ آمیزی آد‌م‌های مختلف و قهرمان نداشتن فیلم از مواردی بود که من را به فیلمنامه جذب کرد.
 
«پگاه آهنگرانی» بازیگر فیلم خانه دختر بیان کرد: فیلم برای قشر خاصی ساخته نشده و همه باید فیلم را ببینند اما فیلم خانه‌ی دختر برای دختران جوان جذابیت بیشتری دارد.
 
وی ادامه داد: تعدادی از فیلم‌ها بر روی معضلات اجتماعی تاکید دارند اما این فیلم به دنبال حقیقت است. مثلا من در فیلم دختری با کفش‌های کتانی بازی کردم که معضل دختران فراری را نشان می‌داد،‌ اما فیلم خانه‌ی دختر تعداد دخترانی را نشان می‌دهد که به دنبال سوالی می‌روند.
 
آهنگرانی به عنوان جمله‌ای برای ترغیب تماشای فیلم خانه‌ی دختر، اظهار داشت: در حقیقت این یک فیلم چالشی و جنجالی است و تهیه کننده‌ی آن با وجود سن کمش حرفه‌ای عمل کرد.
 
امیر علی نبویان در ادامه این نشست گفت: این فیلم به معضل اجتماعی نمی‌پردازد و در ادامه‌ی فیلم به چالش کشیده می‌شود. همچنین من توانستم ارتباط خوبی را با کارگردان برقرار کنم و خیلی برایم زود بود که بر روی این صندلی کنار عوامل حرفه‌ای بنشینم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار