با به دست آوردن رمز اینترنتی؛

کارگر حساب بانکی صاحب کارش را خالی کرد

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی گفت: کارگر یک فروشگاه که رمز اینترنتی حساب بانکی صاحب کار خود را در اختیار داشت اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب وی کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران،، محمد قاسملو صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی شکایت یکی از شهروندان که مدیر یک فروشگاه بزرگ در تبریز بود مبنی بر اینکه فردی با به دست آوردن رمز اینترنتی و اطلاعات آن اقدام به خرید غیرقانونی کرده است مراتب در دستور کار کارآگاهان پلیس فتا قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم یا متهمان با استفاده از اینترنت اقدام به خریدهای متفاوت کرده است که با بررسی‌های فنی و پلیسی نهایتاً فرد سوء استفاده کننده شناسایی و احضار و مشخص شده کارگر همان فروشگاه است.

رئیس پلیس فتا آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده، متهم به تخلفات خود اعتراف نمود و دلیل خود را بدهکار بودن صاحب فروشگاه به خودش اعلام کرد که پرونده مربوطه تشکیل و جهت سیرمراحل قضایی به همراه متهم تحویل مراجع  قضایی گردید.

وی خاطرنشان کرد: توصیه‌پلیس فتا به کاربران اینترنتی این است که به هیچ عنوان رمز اینترنتی حساب‌های خود را در اختیار دیگران قرار ندهند چرا که احتمال دارد فرد مقابل بنا به دلایلی که در ذهن خود وی دلیل خوبی برای برداشت از حساب است به این کار اقدام کند در حالی که صاحب حساب هیچگونه اطلاعی از آن نداشته است به عبارت دیگر در این صورت فرد با داشتن اطلاعات حساب بانکی سوء استفاده کرده و به بدون اطلاع صاحب کارت اقدام به برداشت غیرمجاز از آن حساب خواهد کرد.

انتهای/م
برچسب ها: تبریز ، پلیس ، فتا ، اینترنت ، متهم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.