لیگ برتر والیبال؛

میزان بازنده ی دومین دیدار مقابل پیکان

دومین دیدار میزان مقابل پیکان با شکست میزانی ها همراه بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ست اول دیدار حساس تیم های والیبال و میزان، با نتیجه 25 بر 23 به نفع تیم والیبال پیکان تهران رقم خورد.

در ست اول این دیدار ترکیب پیکان را محمد موسوی، علی حسینی، امیر حسین، مصطفی میرزا جانپور، فرهاد قائمی و رضا فرا تشکیل دادند.

در ترکیب تیم میزان هم مهدی مهدوی، آرمین تشکری، رحمان داودی، فرهاد ظریف، عادل غلامی، امین علوی و علیرضا مباشری حضور داشتند.

نکته قابل توجه در ترکیب شروع کننده تیم پیکان حضور موسوی بود.

در صورتی که پیمان اکبری روز گذشته خبر از غیبت این بازیکن در این دیدارحساس به دلیل مصدومیت داد.

اشتباهات فردی بازیکنان این دو تیم در ضربات سرویس حاکی از حساسیت بازی و استرس حاکم بر بازیکنان داشت: مهدی رحمتی دروازه‌بان تیم پیکان با حضور در سالن از نزدیک شاهد این بازی حساس بود فرهاد قائمی برای گرفتن توپ به نبردهای تبلیغاتی برخورد کرد و همراه با بنرها به زمین خورد.

ست دوم به نفع میزان رقم خورد

ست دوم دیدار حساس تیم های والیبال پیکان و میزان با نتیجه 25 بر 21 به نفع تیم میزان رقم خورد.

شاگردان غلامرضا مقدم که نتیجه بازی دور رفت را هم واگذار کرده بودند با شروع طوفانی خود به پیکانی‌های میزبان اجازه‌ی خودنمایی ندادند.

آنها در زدن ضربات سرویس و دفاع روی توپ نسبت به حریف مدعی و قدرتمندشات بی‌نقص تر کار کردن در امتیاز 12 بر 7 وقتی که میزان از حریفش پیش بود اعتراض پیکانی ‌ها به داور باعث شد که مرتضی اکرمی داور اول بازی امتیاز بجارا را اعلام کند.

ست سوم به نفع میزان رقم خورد

ست سوم دیدار حساس تیمهای والیبال پیکان و میزان با نتیجه 25 بر 21 به نفع میزان رقم خورد.

در این ست هم مانند ست دوم نماینده والیبال مشهد کارش را پرقدرت آغاز کرد.
قاسم کارخانه که از اواسط اول به جای رحمان داوودی وارد زمین شده بود توانست به خوبی مقابل اسپک و سرویس‌های نیم پیکان را دریافت کرد.

اعتراض بازیکنان نیم پیکان در این ست نسبت به داوری باز هم اتفاق افتاد به طوری که محمد موسوی حتی پس از پایان ست هم به نحوه قضاوت اعتراض داشت و با داور صحبت می‌کرد.

تیم میزان در این پست نشان داد که می‌خواهد باخت دور رفت را جبران کند.

حضور بازیکنان سرشناس فوتبال در جمع والیبالیست‌ها

ست چهارم به نفع پیکان رقم خورد


در ست چهارم دیدار دو تیم والیبال میزان مشهد و پیکان این تیم پیکان بود که موفق شد 25 بر22 میزان را شکست دهد.

ست چهارم بازی میزان و پیکان 25بر22 به نفع پیکان به پایان رسید تا سرنوشت این بازی در ست پنجم مشخص شود دراین پست مرتضی اکرمی سر داور بازی به قاسم کارخانه دریافت کننده تیم میزان کارت زرد نشان داد.

بازیکنان تیم پیکان که نمی‌خواستند برد نیم فصل نخست را با باخت در دوره برگشت عوض کنند در این پست تمام توان خود را به کارگرفتند تا حریف مدعی را شکست دهند.

میزان بازنده ی دومین دیدار مقابل پیکان

ست پنجم این دیدار ،15 بر 10 به سود تیم پیکان رقم خورد . در این ست تیم پیکان با قدرت کارش را شروع و ادامه داد و اجازه‌ی قدرت نمایی به تیم میزبان را نداد .

در برخی دقایق این ست بحث‌های لفظی بازیکنان زیر تور به وجود آمد که به حاشیه ای ختم نشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: ست ، اول ، بازیکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار